معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : پرشور مردم در انتخابات به‌نوعی حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است که در راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این انتخابات همچون دوره‌های قبل باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: حضور فعال رای‌اولی‌ها در پای صندوق‌های بر شُور انتخابات می‌افزاید و در این راستا جامعه فرهنگیان و نیروهای آموزش و پرورش می‌توانند دانش آموزان و رای‌اولی‌ها را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی در ادامه افزود: معلمان و جامعه فرهنگیان اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو را برای دانش‌آموزان تبیین و اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ایجاد شور و نشاط برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، تاکید کرد: در این مقطع ضرورت دارد جایگاه مجلس و اثرگذاری تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در تعیین سرنوشت کشور تبیین شود.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره جنگ رسانه‌ای دشمن و تحرکات جبهه استکبار برای کمرنگ کردن بحث انتخابات در کشور، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد یاس در جامعه، به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

حسنی، انتخابات را مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا ذکر کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به‌نوعی حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است که در راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این انتخابات همچون دوره‌های قبل باشکوه برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر این نکته که تا زمان انتخابات ۱۱ اسفندماه در تمامی برنامه‌ها و همایش‌ها، به موضوع انتخابات نیز پرداخته شود، گفت: برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، همه برنامه‌های استان پیوست انتخابات داشته باشد.

وی با تاکید بر فعالیت و اهتمام همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، یادآور شد: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری در فضاسازی شهری به بحث انتخابات بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان کرد: به افرادی‌ که در پادگان‌های نظامی چه به صورت کادر نظامی چه به صورت سرباز هستند و افراد شاغل در شرکت‌های اقماری در استان توصیه شود در روز انتخابات حداقل یک مدرک هویتی همراه داشته باشد تا بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.

حسنی با تاکید بر چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات یادآور شد: همه باید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری براساس چهار مولفه مهم مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات، زیرساخت‌ها و بسترهای لازم را فراهم کنیم.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: صدا و سیما، رسانه‌ها، کمیته تبلیغات و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با همه توان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پای‌کار بیایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار