امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن همانگونه که از سردار سلیمانی در هراس بود، پس از شهادت ایشان از شهید سلیمانی نیز در هراس است چرا که راه این شهید برای انسان‌های آزاده به مسیری برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 04 January 2024

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز پنجشنبه، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان شد، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی و حامیان آنان برای خروج از انزوا و انحراف افکار عمومی از متلاشی شدن خودشان، دست به اقدامات وحشیانه و ترور زده تا بار دیگر خوش وحشی‌گری خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و حامیان گروه‌های تکفیری رو به افول هستند و با حمله به مردم بی‌گناه درماندگی خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه محور مقاومت روز به روز قوی تر خواهد شد، افزود: استکبار جهانی نه تنها با ترور نمی‌تواند مقاومت را تضعیف کند، بلکه نابودی خود را نزدیک‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران در نهایت پوزه تروریست‌های شیطان را به خاک می‌زند، گفت: قطع یقین اقدام عاملان حادثه تروریستی کرمان در زمان و مکان مناسب خود تاوان سختی خواهند پرداخت که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار