مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال میزان تسهیلات پرداختی این صندوق در اصفهان را به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برسانیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 09 January 2024

عبدالصمد شهبازی اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز ۲۵ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف به مُتقاضیان پرداخت شده است که به حمایت از ۲ هزار و ۳۰۰ کسب و کار انجامید.

وی با اشاره به افزایش رقم مذکور نسبت به سال گذشته، افزود: تثبیت و ایجاد اشتغال قابل ملاحظه ای با پرداخت رقم مورد اشاره در استان محقق شد و امیدواریم این وضعیت در ماه‌های باقی مانده نیز بهتر شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان اضافه کرد: از طرف دیگر احیای واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال، نیمه راکد و راکد با ارائه تسهلایت ارزان قیمت به آنان از جمله اقدامات اساسی ما در سالجاری بوده است که این راهبرد را در آینده هم بطور جدی دنبال می‌کنیم.

شهبازی افزود: تا پایان سال ۶۰ مجموعه تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در استان با حمایت صندوق کارآفرینی امید دوباره به چرخه تولید باز خواهند گشت و یا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما حمایت از کسب و کارهای مختلف، ارتقای فعالیت مجموعه‌های تولیدی و بهبود درآمدزایی و اشتغالزایی است که در نهایت شکوفایی اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار