کد خبر: ۱۱۴۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 11 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه اداره کل تامین اجتماعی و کارآفرینان برتر استان ضمن گرامیداشت یاد و نام و ادای احترام به شهدای سرافراز ایران اسلامی، گلواژه های ایمان و اسطوره های ایثار و با آرزوی علو درجات برای امام راحل (ره) و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و دوام توفیقات دولت خدمتگزار و با عرض تبریک به کسانی که حائز رتبه برتری شدند ادامه داد:طبق فرمایش مقام معظم رهبری،عرصه ی جهاد امروز،عرصه ی کارآفرینی است.یعنی ایشان هم به موضوع تولید و هم به موضوع اشتغال می پردازند.

وی افزود:کارآفرینان عامل توسعه در جهات مختلف هستند و اگر قرار است، سرمایه اقتصادی،اجتماعی و حتی سرمایه انسانی تقویت شود،باید نگاه ویژه ای به مجموعه های حاضر داشته باشیم.


وی با توجه به اینکه عده ای از برگزیدگان مسابقات قرآنی هم در میان تجلیل شدگان هستند،گفت:مجموعه اداره کل تامین اجتماعی استان در جهت تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی کارکنان و خانواده هایشان،اهتمام جدی و اقدامات خوبی دارند که تشکر می کنیم.


وی همچنین افزود:چون قرآن معیار است، و در دورانی که پیامبر مکرم اسلام بنا داشتند کسی را انتخاب کنند،میزان نسبت او با قرآن را می سنجیدند و بعد به او مسئولیت می دادند، و اگر قرار است کسی سرنوشت دیگران را دست بگیرد، باید میزان ارتباط و نسبت او با قرآن و اهل بیت علیهم السلام را بسنجیم.


وی گفت:آن جاهایی که می بینیم امروز مشکلات متوجه ما هست،یکی از دلایلش این است که فاصله ما با اصول و مبانی زیاد شده است و یکی از اصول هم کتاب الهی است و باید بیش از پیش هم بهش بپردازیم.


وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی ایران اسلامی و نقطه قوت جمهوری اسلامی است و دشمنان بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم و ضربه زدن به آن هستند.

وی با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری برای انتخابات ادامه داد: چهار راهبرد سلامت،امنیت،رقابت و مشارکت که از سوی رهبر معظم انقلاب برای اتتخابات تعیین شده است و همه ی ما باید اهتمام جدی به آن داشته باشیم.

همواره مردم ایران اسلامی در سرنوشت خودشان سهیم بودند و به فرموده حضرت آقا، مشکلات اگر قرار است حل بشود،با انتخابات حل می شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار