اولین گام پرسپولیس برای آغاز مجدد مذاکرات با مربی محبوبش برداشته و مالیات برانکو پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند امروز پنجشنبه با مراجعه به سازمان امور مالیاتی، باقی مانده جرائم مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را به طور کامل پرداخت کردند تا از این بابت مشکلی برای آغاز مذاکرات مجدد با این مربی کروات نداشته باشند.

 قرار است برگه مفاصا حساب مالیاتی برانکو به زودی صادر و برای این مربی ارسال شود تا به نوعی باشگاه پرسپولیس حسن نیت خود در مذاکره با این مربی را به برانکوی کروات ثابت کند.

پرسپولیس: تمام دلواپسی‌های برانکو برطرف شد 

معاون باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: طبق‌ پیگیری درویش، موضوع پرونده مالیاتی برانکو به سرانجام رسید تا تمام دلواپسی‌های احتمالی برانکو برطرف شود. 

 این بدهی از پنج سال قبل و طی دوران مدیریت‌های مختلف بر جای مانده بود. احتمال داده می‌شد که این موضوع یکی از نگرانی‌های برانکو باشد و به همین خاطر رفع شد.

امیر هوشنگ پناهی گفت: اصل مبالغ مالیاتی برانکو مربوط به سال‌های 94 تا 97 و جرایم سال‌های 95، 96 و 97 نیز پرداخت شده است. تسویه کامل برای این سال‌ها صورت گرفت و پرونده مالیاتی برانکو بسته شد. 

گفته می‌شود رضا درویش به زودی با پیشنهادی تازه و رفع نگرانی های مربی که به پروفسور معروف است، شخصا راهی دوحه خواهد شد تا دلخوری برانکو را با پیشنهادی یک و نیم ساله برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار