گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی، برتری والیبالیست‌های تایسز قزوین مقابل نماینده زنجان و آغاز تمرینات رزمی‌کار قزوینی در اردوی تیم ملی اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 15 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی زارعی گلبالیست استان به اردوی تیم ملی دعوت شد. زارعی برای مسابقات انتخابی تیم ملی در راه حضور در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به این اردو دعوت شد.

ملی‌پوشان تا ۲۹ دی ماه در کمپ تیم‌های ملی در تهران اردوی خود را پیگیری می‌کنند. تیم ملی گلبال کشورمان با قهرمانی در بازی‌های آسیایی جواز حضور در پاراالمپیک فرانسه را کسب کرده است

برتری والیبالیست‌های تایسز قزوین مقابل نماینده زنجان

نماینده استان قزوین که خود را آماده حضور در مسابقات لیگ ۲ باشگاه‌های کشور می‌کند، در دیداری دوستانه مقابل میعاد زنجان به برتری رسید. در این بازی شاگردان اکبر خلیلی با نتیجه سه به صفر نماینده زنجان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش ایسنا، تیم تایسز قزوین در مسابقات لیگ ۲ والیبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های میلاد مازندران، جنوب غرب رضویه، میعاد اقلید فارس، الکترومگا گلپا، شهرداری ساوه و میدان آق‌قلا هم گروه است.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ ۲ والیبال باشگاه‌های کشور از پنجم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

آغاز تمرینات رزمی‌کار قزوینی در اردوی تیم ملی

مهرداد امیر غیاثوند رزمی‌کار استان تمرینات خود را در اردوی تیم ملی موی‌تای آغاز کرد. غیاثوند تمرینات خود را از امروز زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم ملی در تهران پیگیری می‌کند.

رزمی کار استان به همراه ملی‌پوشان موی‌تای برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار