فرایند اجرای انتخابات و سنجش میزان آمادگی استان اصفهان، در سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان بررسی و آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 21 January 2024

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در این نشست موضوع فناوری اطلاعات در انتخابات به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، زیرا این موضوع نقش مهمی در برگزاری انتخابات دارد.


محمدرضا جان‌نثاری افزود: در این جلسه همچنین در مورد نقاط مختلف استان که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف است نیز تصمیم گیری شد.
وی گفت: به همه اعضا ستاد انتخابات تأکید شد همه امورات مرتبط با خود را در سطح شهرستان‌ها بررسی کنند و اگر اشکالی وجود دارد به سرعت رفع شود.


جان‌نثاری افزود: هفته گذشته چهارشنبه و پنجشنبه همایش فرمانداران استان با موضوع خاص انتخابات برگزار شد که طبق گزارش‌های ارائه شده، آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی‌ها انتخابات پیش رو با شایستگی برگزار شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت: فرایند انتخابات در این شهرستان مطابق با تقویم و زمانبندی انتخابات پیش رفته است.


وی ادامه داد: تعیین شعب اخذ رأی، پوشش ارتباطی پایدار شعب و تعیین عوامل اجرایی در شهرستان لنجان انجام شده است و مجموعه فرمانداری در حال ثبت عوامل اجرایی در شهرستان هستند.


فرماندار شهرستان لنجان افزود: امروز نیز گزارش کاملی را به ستاد استانی انتخابات ارائه کردیم. مشکل خاصی که مانع برگزاری انتخابات باشد نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار