مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه‌های ورزشی که سال‌ها به حال خود رها شده بودند اکنون در حال بهره‌برداری یا در حال استفاده عموم هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 24 January 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم امروز (چهارشنبه) در سفر سرپرست مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش به استان‌ خوزستان و در حاشیه بازدید از سالن ورزشی و استخر در حال ساخت مجموعه حجاب با اشاره به مشارکت بخش خصوصی، اظهار کرد: پروژه‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف بودند و رو به فرسودگی می‌رفتند با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال احیا، بازسازی ساخت و بهره برداری هستند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی مجموعه ورزشی حجاب اهواز افزود: فاز اول سالن ورزشی حجاب پس از طی فرایند قانونی و با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره برداری رسید و در حال حاضر با شرایط ایده آل و مطلوب در حال ارایه خدمات به عموم مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه عنوان کرد: استخر و مهمانسرا مجموعه حجاب اهواز نیز که سال‌ها بلاتکلیف و مخروبه شده بود، هم اکنون استخر در حال بازسازی است و ان شاءالله در فازهای بعدی بتوانیم این دو پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی، گفت: باید از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های ورزشی، بهره برداری حداکثری صورت بگیرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار