استاندار تهران گفت: باقرشهر با اینکه بیشترین میزان آلودگی هوا در استان تهران را دارد اما ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری خوبی دارد و به‌عنوان نمونه و الگوی قابل توجهی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 26 January 2024

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه آیین افتتاحیه «جام جوان پهلوان» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد بزرگ و مهم و نقش آن در پرورش جوانان اظهار کرد: برای پرورش نسل جاری و نسل آینده، قاعدتاً باید بر پایه و مبنای جسم سالم و روح سالم تلاش کنیم که در این مسیر ورزش یکی از موضوعاتی است که کمک می‌کند روح و جسم هر دو سالم باشد.

وی افزود: ورزش زمینه‌ساز روح سالم است لذا تلاش همه مسئولین برای جوانان و توسعه کار فرهنگ و ورزش باید بیش از پیش مدنظر باشد و این رویدادها ابتکارات خوبی است که می‌تواند در کل کشور به‌عنوان الگو معرفی شود و به پرورش جوانان کمک شایان توجهی خواهد کرد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به میزبانی باقرشهر از بزرگترین رویداد ورزشی استان تهران گفت: در استان تهران از آنجا که باقرشهر ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دارد، به‌عنوان نمونه و الگوی قابل توجهی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب شد که ظرفیت ورزشی آن در این رویداد معرفی می‌شود.

فخاری با اشاره به آلودگی قابل توجه باقرشهر تصریح کرد: باقرشهر بیشترین میزان آلودگی هوا در استان تهران را دارد اما سهم ورزش بیشتری دارد که این ظرفیت و استعداد را باید به مردم باقرشهر تبریک گفت.

وی با بیان اینکه باقرشهر از نظر استعدادها، قهرمان‌پروری و ظرفیت ورزشی دارای استثنائاتی نسبت به سایر شهرستان‌ها است، ابراز کرد: باید اقداماتی مانند این رویداد بزرگ که توسط شهرداری باقرشهر انجام شد، در سایر شهرستان‌ها نیز شکل بگیرد و باقرشهر نمونه و شروعی برای توسعه ورزش و فرهنگ ورزش و پهلوانی است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان متأثر از نگاه بلند مقام معظم رهبری در خصوص پهلوان‌پروری و قهرمان‌پروری در کشور است و جوان پهلوان به مصداق رزمندگان دوران دفاع مقدس است که جان خود را فدا کردند و امیدواریم که جوانانی با آن صفات نیز تربیت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار