کد خبر: ۱۱۵۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 28 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 8/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

----------

دست کلاهبردار 220 ميلياردي رو شد

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامي استان از دستگيري کلاهبردار 220ميليارد ريالي در کلاردشت خبر داد . 


سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري  پليس، گفت: در پي مرجوعه هاي قضائي مبني بر کلاهبرداري از شهروندان در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت


فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، پس از بررسي هاي همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان کلاردشت ، متهم که با دادن چک هاي بلا محل  از شهروندان کلاهبرداري مي کرد شناسايي شد.

سردار مفخمي شهرستاني با بيان اين که متهم داراي سوابق متعدد کلاهبرداري در اين زمينه نيز بوده است، اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي، اين کلاهبردار حرفه اي را در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند .

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: متهم در بازجويي هاي فني به کلاهبرداري  از شهروندان مجموعا به مبلغ 220ميليارد ريال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد به مردم توصيه کرد: براي انجام امورات اداري، بانکي و هرگونه معاملات تجاري و ... حتما از طريق مراحل قانوني آن اقدام کنند

=============================

سازنده صفحه جعلي در اينستاگرام و عامل هتک حيثيت در "بهشهر" دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري فردي که در شبکه اجتماعي اينستاگرام با ايجاد صفحه جعلي اقدام به هتک حيثيت مي کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" علي اکبر قلي پور" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت احدي از شهروندان مبني بر فعاليت جعلي يک صفحه اينستاگرامي و هتک حيثيت افراد توسط گرداننده این صفحه مجازی ،کارشناسان پليس فتا  اقدامات پلیسی را برای شناسایی متهم  آغاز کردند.

وي با اشاره به اينکه  ماموران پليس فتا  متهم  26 ساله اي را در این ارتباط شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگيرکردند،افزود: متهم در بازجويي هاي انجام شده به اعمال مجرمانه خود در فضاي مجازي اعتراف کرد.

سرهنگ قلي پور با بيان اينکه متهم بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، از شهروندان خواست: اخلاق و قوانين را در فضاي مجازي رعايت کنند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و آزار دهنده در فضاي مجازي، بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

===================================

 

دستگيري سارقان منزل و ويلاهاي هاي خالي ازسکنه در محمودآباد 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارقان منزل و ويلاهاي خالي ازسکنه با 15فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمودحسين زاده "با اعلام اين خبر، بيان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان هاي خالي از سکنه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران انتظامي با انجام تحقيقات پليسي و بررسي هاي همه جانبه، 5 سارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ حسين زاده، از کشف اموال سرقتي از مخفيگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجويي هاي ماموران انتظامي به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي محمودآباد در خاتمه با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند

==========================

سارقان اموال ساختمان هاي نيمه کاره در دام پليس تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق ساختمان هاي نيمه کاره با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اموال ساختمان هاي نيمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي، 3 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 19 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

===========================

دستگيري سارق داخل خودرو در نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق داخل خودرو با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "قاسم عزيزي" درتشريح اين خبرگفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي يک سارق حرفه اي وسابقه دار را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

سرهنگ عزيزي ادامه داد: متهم پرونده در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به7فقره سرقت محتويات و قطعات خودرو در اين شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

عزيزي در پايان به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس در زمينه پيشگيري از سرقت داخل خودرو را جدي گرفته و خودروهاي خود را  در مکان هاي خلوت وتاريک پارک نکنند به تجهيزات ضد سرقت مجهز نمايند . 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار