فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تأکید بر رعایت توصيه هاي پیشگیرانه در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست؛ در صورت مشاهده افراد مشكوك در حوالي دامداري خود يا فروش احشام با شيوه هاي نامتعارف از طریق تلفن110 مراتب را به پليس اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 01 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

زمينگير شدن 2سارق مسلح در شهرستان نکا

جانشين انتظامي استان مازندران از زمينگير شدن 2 سارق مسلح و هلاکت يکي از آنان در شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سردار "سيد موسي حسيني" درباره اين خبر، گفت: ساعت 12 و 15 دقيقه ظهر امروز در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع توپي زني و سرقتي مسلحانه در شهرستان نکا توسط سرنشينان يک خودروي سواري با پلاک جعلي، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران ، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، با تقويت گشت هاي انتظامي ماموران خودروي مورد نظر را با 2 سرنشين مرد حين تردد در يکي از خيابان هاي آن شهرستان مشاهده و آن را متوقف کردند ،

سردار حسيني در ادامه اظهار داشت: سرنشينان خودروي مذکور به محض پياده شدن از خودرو اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کرده بودند که در عملياتي ضربتي از سوي ماموران زمينگير شدند .

وي همچنين، خاطرنشان کرد: ادامه درگيري اين 2 سارق مسلح با ماموران منجر به زمينگيري و در نهايت هلاکت يکي از آنان شد .

اين مقام انتظامي با بيان اين که متهمان اهل و ساکن يکي از استان هاي غربي کشور بودند از کشف 2 قبضه کلت جنگي به همراه 25 عدد فشنگ مربوطه، مورد استفاده توسط متهمان در اين عمليات خبر داد.

جانشين فرمانده انتظامي استان در خاتمه، بيان داشت: تحقيقات تکميلي پليس و مراجع قضايي در اين زمينه ادامه دارد .

------------------------------------

دستگیری باند سارقان احشام در ساری 

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری باند سارقان احشام در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشریح این خبر گفت: در پي گزارش چند فقره سرقت احشام در این شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد سارقان شبانه با نفوذ به داخل دامداری ها تاکنون چندین رأس احشام را سرقت کرده اند.

سرهنگ حسن زاده تصریح کرد: ماموران پاسگاه رودپی با عوامل آگاهی استان با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی، 6 متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت احشام اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تأکید بر رعایت توصيه هاي پیشگیرانه در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست؛ در صورت مشاهده افراد مشكوك در حوالي دامداري خود يا فروش احشام با شيوه هاي نامتعارف از طریق تلفن110 مراتب را به پليس اعلام کنند.

------------------------------------

دستگیری 3 سارق حرفه ای سیم برق در تنکابن 

سرهنگ دیلمی، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 21 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

--------------------------------

کشف پرونده200میلیونی مالباختگان مجازی در گلوگاه

سرهنگ کلوانی، فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه  از کشف پرونده های خرید آنلاین به ارزش200میلیون ریال در آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره پرونده ارجاعی مبنی بر کلاهبرداری های اینترنتی از طریق خرید های آنلاین بدون بازگشت، رسیدگی به پرونده در دستور کار افسر پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات و سیر رسیدگی به پرونده مشخص شده افراد  با خریدهای آنلاینی بدون بازگشت کالا آغاز و جمعاً مبلغ 200میلیون ریال کلاهبرداری مجازی‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: افسران پلیس فتا با بررسی مستندات و مدارک موجود و اقدامات تخصصی موفق شدند متهمان که ساکن شهرستان های همجوار بوده را شناسایی و مبلغ200میلیون ریال که مورد کلاهبرداری شده را برگردانند. 

سرهنگ کلوانی از سیر مراحل قضائی پرونده متشکله گفت و خاطر نشان کرد: کلاهبرداران از طریق آگهی‌های جعلی اغوا کننده  مثل سهام عدالت و راه اندازی کسب و کار و در سایت‌های درج آگهی مثل دیوار با دریافت بیعانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که شایسته است شهروندان با هوشیاری، وارد هر لینک آلوده نشده و قبل از حصول اطمینان از درستی معامله و مشاهده کالا، بیعانه ای پرداخت نکنند.

----------------------------------

کشف 200 بسته تنباکوی قاچاق در چالوس 

سرهنگ سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف200 بسته تنباکوی قاچاق به ارزشی 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "محسن سلیمانی" با تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخصوص کالاهای سلامت محور ماموران پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی  شهرستان چالوس از فروش انواع تنباکوی قاچاق غیر مجاز توسط فردی در آن شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: ماموران در اقدامی اطلاعاتی در بازدید از یک واحد صنفی موفق به کشف 200 بسته  تنباکوی قاچاق خارجی غیر مجاز به ارزش 200 میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که احتکارکالا  و عرضه کالاهای قاچاق و خارج از چارچوب قانون خصوصا کالاهای سلامت محور منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور و به خطر افتادن سلامت جامعه خواهد شد، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار