در سومین روز دهه مبارک فجر ۱۴۰۲
۳۴۵ طرح عمرانی با ۸۸۴ میلیارد تومان هزینه امروز ۱۴ بهمن در شهرستان‌های مختلف گیلان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 04 February 2024

افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی و رفاهی در گیلانافتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی و رفاهی در گیلانافتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی و رفاهی در گیلانافتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی و رفاهی در گیلان

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز به فومن رفت و ۲ طرح تولیدی و عمرانی را در این شهرستان افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل مجتمع صنعتی ساخت و اجرای صنایع برودتی و خانه‌های پیش ساخته و یک طرح روکش آسفالت راه روستایی بطول ۲ کیلومتر است.

همچنین ۸۷ طرح توسعه راهسازی گیلان هم شامل ۱۲۰ کیلومتر روکش و آسفالت، ۲۴ کیلومتر نصب روشنائی و ۱۵ دهنه پل و ابنیه فنی بصورت تجمیعی امروز در روستای شنبه بازار فومن به بهره برداری رسید.

۳۱ طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی دیگرهم امروز با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۷ طرح تولیدی، آسفالت یک رشته راه روستایی، برق رسانی و دفتر خدمات پیشخوان دولت است که با اجرای این طرح‌ها برای ۳۳ نفرشغل ایجاد شد.

یک گلخانه هم در روستای مُریدان رضوانشهر با هزینه‌ای بیش از ۴۲۰ میلیون تومان در خشکبیجار به بهره برداری رسید.

آزمایشگاه اداره نظارت و پایش تالاب بندرانزلی هم به مناسبت دهه مبارک فجر با یک میلیارد صد میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد.

در این آزمایشگاه تمام آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی برای بررسی وضعیت کیفی تالاب انزلی انجام می‌شود.

در املش هم یک واحد تولید قارچ دگمه‌ای و یک واحد آشپزخانه مرکزی مجموعا با ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی افتتاح و ۳ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی هم با دو و نیم میلیارد تومان اعتبار به صاحبانش واگذار شد.

از سیاهکل خبر رسید ۳۳ طرح برق رسانی با ۱۵ میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان و یک واحد تولیدی و گلدوزی با ۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

۲ طرح گردشگری هم در لاهیجان افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۲ رستوران با ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است که با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

در سومین روز از دهه فجر ، ۷۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در لنگرود به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل واگذاری ۱۱ واحد مسکونی مددجویان، یک واحد گلخانه، اجرای طرح هادی روستایی ۱۲ روستا و ۵۳ طرح برق رسانی است.

در شفت هم ۵ طرح عمرانی به بهره برداری رسید که شامل یک راه روستایی، یک واحد مسکن محرومان ساختمان بسیج و یک دهنه پل است که برای اجرای آن‌ها بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه شد.

در تالش هم ۱۰۴ طرح عمرانی بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان به صورت تجمیعی افتتاح شد.

این طرح‌ها در بخش‌های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، گردشگری، ورزشی انتظامی، برق رسانی و گازرسانی و همچنین واگذاری مسکن مددجویانست.

در ماسال هم آسفالت معابر روستایی ۳ روستا و ۲ طرح عمرانی بخشداری ماسال در مجموع با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و ساخت یک واحد بوم گردی نیز آغاز شد.

۲ طرح عمرانی هم شامل یک سالن ورزشی و طرح بازسازی آب بندان در رستم آباد و جوبُن رودبار در مجموع با ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار