رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که در یکی از پیام رسان‌ها، به بهانه فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 04 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ عمرانی فر با بیان اینکه در چند ماه اخیر فردی به پلیس فتای استان شکایتی مبنی بر پرداخت پول در یکی از پیام رسان‌ها برای خرید سوالات کنکور کرده بود، افزود: این فرد مدعی است که نه تنها سوالی دریافت نکرد بلکه نتواست برای استرداد پول خود ردی از فروشنده پیدا کند.
رئیس پلیس فتای استان با بیان اینکه بعد از این شکایت و بعد از انجام مراحل قضایی، تعقیب متهم در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت گفت: پلیس فتا بعد از اقدامات پلیسی لازم، فرد مورد نظر را در یکی از استان‌های شمال غربی شناسایی کرد.
سرهنگ عمرانی فراضافه کرد: متهم هنگام خرید طلا به همراه همدسش که مادرش بود دستگیر شده و به استان انتقال یافتند.
وی به انجام مراحل کلاهبرداری این متهم اشاره کرد و افزود: متهم با قرار دادن هر بار یک شماره کارت اقدام به اخذ پول می‌کرد و مادر وی نیز پول‌های جمع آوری شده را برای خرید طلا، خانه و ارز دیجیتال هزینه می‌کرد.
سرهنگ عمرانی فر از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه پیامک و فروش سوالات کنکور آن را به منزله کلاهبرداری بدانند و از پرداخت هر گونه وجه پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار