رئیس جامعه هتلداران فارس معتقد است: به جهت ایجاد تناسب میان توزیع تخت در اماکن مسافرپذیر و تعداد مسافران و گردشگران ورودی، حداقل 30 هتل دیگر باید در شیراز ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از ایسنا؛حسن سیادتان بیان کرد: تمام هتل‌ها و اماکن اقامتی فارس آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 هتل با چهار هزار و 500 اتاق و هفت هزار و 500 تخت در استان فارس در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال جاری هتل زند شیراز به مجموعه هتل‌های استان اضافه شده و در ایام نوروز سرویس‌دهی کند.

رئیس جامعه هتلداران فارس ابراز امیدواری کرد که با ساماندهی خانه‌های مسافر توسط میراث فرهنگی استان، شاهد افزایش شمار گردشگران و اقامت موقت اما مناسب آنان در نقاط مختلف استان باشیم.

سیادتان با بیان اینکه ایران از کشورهای قدیمی جهان و دارای پتانسیل‌های بالا در صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه گردشگری قابل رقابت با کشورهای همسایه و منطقه نیستیم، اما می‌توانیم با توجهی مضاعف، جایگاه ایران را در این عرصه ارتقا بخشیم.

وی عنوان کرد: صنعت گردشگری، صنعتی نامرئی است که بها دادن به آن می‌توان استان فارس و کشور را به چرخه رقابت با سایر کشورها وارد کرد.

رئیس جامعه هتلداران فارس همچنین از رشد 230 درصدی ورود گردشگران خارجی به شیراز و استفاده از هتل‌های این شهر خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید زنگ گردشگری به صدا درآمده که از این رو ضروری است، هر چه سریعتر مسئولین متولی این حوزه زیرساخت‌های ترقی آن را فراهم کنند.

سیادتان در خصوص هتل آسمان شیراز نیز گفت: مشکل این هتل به ثبت جهانی مجموعه زندیه توسط سازمان یونسکو باز می‌گردد که طبقه فوقانی آن هتل مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان فارس‌ خواستار تعامل و رسیدگی جدی به این موضوع توسط مجموعه میراث فرهنگی فارس و شهرداری شیراز و دیگر متولیان این موضوع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار