امام جمعه خارگ گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و انقلاب اسلامی ایران مردم پایه است و باید در خصوص اشتغال بومیان در صنایع نفت و گاز اهتمام ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 05 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اظهار داشت: جزایر اثرگذاری فرهنگی ویژه‌ای دارند و در جزیره خارگ در حوزه فرهنگی، حفظ اصالت فرهنگی مردم جزیره یکی از دغدغه‌های ما است و تاثیرگذاری نفت بر مردم و مردم بر نفت بسیار ملموس است.

وی افزود: باید فرهنگ را به عنوان پشتوانه همه کار‌ها قرار دهیم، اگر می‌خواهیم در مجموعه صنعت موفق شویم و از خام‌فروشی به ارزش افزوده برسیم و سودآوری بیشتری برای نظام داشته باشیم، قطعا پشتوانه فرهنگی نیاز است.

کارگر بیان کرد: هرچه قدر نگاه ما به فرهنگ قشنگ‌تر باشد و کارکنان را در حوزه بینشی رشد دهیم و به فرهنگ جزیره توجه داشته باشیم قطعا تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه خارگ تاکید کرد: همراهی مجموعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه فرهنگی خوب بوده و جای تقدیر دارد و باید چشم‌انداز‌های فرهنگی را در حوزه اقتصاد و نفت در جزیره ترسیم کنیم و طرح فرهنگی داشته باشیم.

کارگر تصریح کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و انقلاب اسلامی ایران مردم پایه است و باید در خصوص اشتغال بومیان در صنایع نفت و گاز اهتمام ویژه داشته باشیم.

کارگر به برگزاری انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: با ایجاد امیدآفرینی در مردم زمینه حضور حداکثری آنان را در انتخابات پیش رو فراهم نماییم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار