استاندار تهران تاکید کرد: بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی و انتقال مطالبات و دغدغه‌های آنها به مسئولان، باری را از دوش تولیدکنندگان برداشته و راه را برای فعالیت کاری آنان هموار می کند بطوریکه با این روش شاهد رونق و رشد تولید و کمک به اقتصاد ملی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 06 February 2024

استاندار تهران

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر و به برکت انقلاب اسلامی پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، بسته بندی در پاکدشت به بهره‌برداری رسید که افتتاح بخش مخزنی آب با ظرفیت پنج هزار مترمکعب با هدف تامین آب شرب ساکنان شهر فرون‌آباد یکی از این پروژه‌ها بود.

افتتاح زمین چمن مصنوعی، ایستگاه تاکسی، رونمایی از تجهیزات آتش‌نشانی با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در فرون‌آباد بخشی از این پروژه‌هایی است که روز گذشته با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسیدند.

پروژه مخزن آب پنج هزار مترمکعبی به همراه پنج کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی با حضور استاندار تهران در فرون‌آباد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

علیرضا فخاری تاکید کرد: کارگاهی با هدف تامین و رفع نیازمندی‌ها از طریق طراحی، مطالعات و قالب‌سازی در حوزه مواد پلاستیکی به بهره برداری رسید که نکته قابل توجه آن چگونگی طراحی قالب‌های ساخت این اقلام است که توسط تخصصان داخلی مجموعه صورت پذیرفته است.

وی رفع نیازمندی‌های تولیدکنندگان از جمله تسهیلات بانکی و موانع تعرفه‌های حامل‌های انرژی را از موارد مورد توجه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و عنوان کرد: مجموعه این عوامل کمک می‌کند، در جلساتی که برای این منظور برگزار می‌شود درباره رفع نیازهای تولیدکنندگان و پاسخگویی به مطالبات آنها تصمیم‌گیری شود.

فخاری در بخش دیگری از سخنان خود عبور از بزرگراه امام رضا (ع) و حجم بالای ترافیک در منطقه پاکدشت را یکی از مسائل در دست بررسی برشمرد و یکی از راه حل‌های پیش‌رو برای رفع این معضل را ایجاد کمربندی دانست.

استاندار تهران: بازدیدهای میدانی بستری برای رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان است

فاز نخست کمربندی پاکدشت در حال تکمیل است

وی با اشاره به اینکه فاز نخست احداث کمربندی پاکدشت به طول ۸/۸ کیلومتر در بخش جنوبی کمربندی در حال اتمام است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه نیازمند نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی است، همچنین می‌بایست در تقاطع انتهایی این بخش فضای لازم برای کنترل ترافیک ایجاد شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اجرای ۳۶ کیلومتر باقی‌مانده از کمربندی شهرستان پاکدشت نیازمند تامین اعتبارات لازم بوده و در برنامه‌های آینده گنجانده شده است، مطالعات طرح شمالی پاکدشت نیز به عنوان طرح عبوری این شهرستان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

فخاری ادامه داد: همچنین برای بخش جنوبی پاکدشت نیز اقداماتی از جمله آزادسازی اراضی، رفع معارض و تامین منابع مالی در دستور کار است، پروژه کمربندی شهرستان پاکدشت مرحله به مرحله در حال اجرا بوده و به نظر می‌رسد اجرای فاز نخست آن برای دسترسی ساکنان محلی مطلوب بوده و از بار ترافیکی مرکز پاکدشت نیز بکاهد.

در ادامه طرح توسعه شرکت نفت و گاز سرو، تولیدکننده انواع کاتالیست فلزات پایه و طرح صنایع تبدیلی( فرآوری و بسته‌بندی خشکبار) شرکت برنا تجارت باور با صرف اعتباری یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی عباس‌آباد افتتاح شد.

در ادامه زمین چمن شهرک یبر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی و فاز جدید شرکت صبا ماشین (ارم بیشه) از جمله دیگر پروژه‌های افتتاح شده شهرستان پاکدشت در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران بود.

شهرستان پاکدشت بعنوان پایتخت گل وگیاه کشور در جنوب شرق استان تهران در حاشیه بزرگراه مواصلاتی حضرت امام رضا علیه السلام در ابتدای مسیر خودروها از پایتخت به سمت خراسان رضوی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار