سخنگوی کمیسیون اصل ٩٠ مجلس گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال سرمایه‌گذار قبلی پدیده شاندیز انجام شده تا با مصوبه شورای پول و اعتبار پدیده شاندیز واگذار شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 20 October 2015
تابناک بوشهر: سخنگوی کمیسیون اصل ٩٠ مجلس گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال سرمایه‌گذار قبلی پدیده شاندیز انجام شده تا با مصوبه شورای پول و اعتبار پدیده شاندیز واگذار شود.

شرق در ادمه نوشت: مصطفی افضلی‌فرد اظهار کرد:‌ در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور مسئولان بانک مرکزی برگزار شد، با درخواست اعضا مقرر شد انحلال سرمایه‌گذار قبلی پدیده شاندیز انجام شده و سه نفر خریدار جدید که آمادگی خرید این مجموعه را دارند، پیشنهاداتشان بررسی شده تا با مصوبه شورای پول و اعتبار پدیده شاندیز واگذار شود.

 وی تصریح کرد: باوجود پیگیری مسئولان تاکنون این اقدام انجام نشده و باید در کمترین فرصت زمینه این امر فراهم آید. سخنگوی کمیسیون اصل ٩٠ مجلس در مورد پرونده زمین‌خواری به ویژه در منطقه حیران گفت: قرار شده هم در موضوع تصرف غیرقانونی و هم ساخت‌وسازها بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شود تا با متخلفان در هر موقعیت و جایگاهی که هستند، برخورد شود. افضلی‌فرد از تخریب ساخت‌وسازها در گردنه حیران البته با نگاه تبعیض‌آمیز خبر داد و افزود: در کنار جلوگیری از تصرف غیرقانونی و خلع ید، شکایاتی نیز به کمیسیون اصل ٩٠ شده که در صورت ارائه مستندات این موارد قابل رسیدگی است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ انتظار ما این است که به جای برخورد با معلول این حوادث، برخورد جدی با علل و عوامل اصلی آن انجام شود تا جلوی ساخت‌وسازهای غیرقانونی گرفته شده و به صورت ریشه‌ای با عوامل و مسببان آن برخورد شود. افضلی‌فرد به برخی قصور وزارت جهادکشاورزی در این مسئله اشاره کرد و ادامه داد: جالب است اخیرا فرد قاطعی که در مبارزه با زمین‌خواری همتی راستین و همکاری واقعی داشته، عزل شده که باید برای این شرایط و وضعیت خون گریه کرد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
{ بسمه تعالی }
باسلام واحترام فراوان به روسای سه قوه ومقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران چقدرخوب بود یک هیئت بازرسی مستقل ومتخصص وباایمان وباوجدان به تک تک استان های کشورجهت ارزیابی عملکرد مسئولین سفرمی کردند وازحال وروز ودرد مردم مقامات بلند مرتبه را درجریان مشکلات مردم بیشترقرارمی دادند.( امروزه استان وسیع خراسان شاهد درد ورنج میلیون ها انسان بلاتکلیف وسرگردان هستند بحران سوء مدیریت جامعه راملتهب کرده وبیش ازیک سال است شرکتها وموسسات مالی چون...(پدیده شاندیز – موسسه میزان – شرکت پردیسبان – شرکت برکت ... ) فقط دریک استان بیش از یک میلیون ایرانی مسلمان رادرگیر کرده متاسفانه مسئولین استان توان رفع مشکل را ندارند.باتشکربازنشسته مال باخته ( 6 / 8 /94 )
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار