مدیرکل اداره صمت ایلام گفت : با راه‌اندازی پارک پروپیلن در مهران بیش از ۸۰ واحد تولیدی با این شرایط به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 07 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرحیمی بیان کرد :  این شرکت حدود ۵ میلیون دلار صادرات خواهد داشت و تا ۵۵ میلیارد تومان هم سرمایه‌گذاری در این بخش انجام شده است.

وی افزود :  شرکت نخ‌تابان زرین‌دست در دهه‌فجر به بهره‌برداری رسیده است و از صنایع پایین دستی پتروشیمی که از ظرفیت‌های استان ایلام است محسوب می‌شود، این واحد توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود.

محمد رحیمی بیان کرد :  در این واحد پلی‌پروپلین تبدیل به نخ و در ادامه نخ تبدیل به گونی و سپس برش انجام می‌شود و ۱۰۰ محصول از این واحد صادر می‌شود.

وی ادامه داد :  شرکت نخ تابان زرین‌دست برای ۶۰ نفر اشتغالزایی دارد، که اکثراً فارغ التحصیل دانشگاهی هستند و بیش از ۵۰ درصد شاغلین در این واحد را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل اداره صمت ایلام گفت  گفت :  در سال جاری ۲۴ واحد یا افزایش ظرفیت داشته‌اند و یا احیا شده‌اند که جزو اصلی‌ترین پروژه‌های وزارت صمت و کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید است. 

محمد رحیمی خاطرنشان کرد :  به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های نیمه تمام افزایش ظرفیت واحدهایی که زیر ظرفیت کار می‌کند و به چرخه تولید و احیا کردن واحدهای تعطیل از جمله اهداف اداره صمت است. 

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار