مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: ارائه سرویس باکیفیت حق مردم است، افزود: در این راستا توسعه خدمات تلفن همراه در چند بخش انجام شده و تاکنون تعداد چهار سایت 5Gدر استان نصب و راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 07 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سید شهاب نبی پور روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با بیان اینکه ارائه ارتباط پایدار، با کیفیت و با امنیت بالا به مردم و دستگاه‌های اجرایی جزو اهداف شرکت مخابرات است، اظهار کرد: تلاش این مجموعه جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمامدر سطح استان بوده که اقدامات مناسبی نسبت به سال‌های گذشته در این راستا انجام شده است.

مدیر شرکت مخابرات استان ایلام با اشاره به اینکه این شرکت در استان از لحاظ منابع و اعتبارات با کاستی‌هایی مواجهه است، افزود: در سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مخابرات منطقه ایلام هزینه شده که عمده این طرح‌ها افتتاح شده و باقی آنها تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: در بخش شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی با تقویت، نصب و راه‌اندازی تجهیزات سیستم‌های انتقال و توسعه فیبر نوری و ایجاد مسیرهای حفاظتی اقدام‌های مناسبی در سطح استان در حال انجام است.

نبی پور با اشاره به راه‌اندازی نسل جدید سوئیچ مخابراتی در استان، یادآور شد: راه اندازی این نوع سوئیچ ها، مزایای مهمی از جمله استفاده در پدافند غیرعامل را به دنبال دارد.

مدیر شرکت مخابرات استان ایلام اضافه کرد: به دلیل فعالیت راه سازی در سطح استان، گاها برخی مناطق با قطعی فیبر نوری و ارتباطات ثابت و همراه مواجه می‌شوند که در این راستا عملیات ایجاد پروتکشن انتقال (افزایش پایداری حفاظتی شبکه مخابراتی) در شهرداری ارکواز ملکشاهی، میمه، پهله زرین آباد و جعفرآباد از بخش سیوان اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه (USO)، گفت: در فاز دوم، اجرای ۴۱۶ کیلومتر فیبر نوری روستایی به استان ابلاغ شده که تاکنون حدود ۱۵۰ کیلومتر از این طرح اجرا و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

نبی پور با اشاره به اینکه ارائه سرویس باکیفیت حق مردم است، افزود: در این راستا توسعه خدمات تلفن همراه در چند بخش انجام شده و تاکنون تعداد چهار سایت 5G در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام با تاکید بر اینکه افزایش این سایت‌ها موجب ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم می‌شود، افزود: با توجه به برگزاری رای گیری الکترونیکی در انتخابات پیش رو، تمام مکان‌های اخذ رای در استان مجهز به ارتباط پایدار خواهد شد و مخابرات حداکثر تلاش خود را در این زمینه به کار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و این نقش بسیار ممتاز و برجسته است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، با نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مردم نظام شکل گرفته و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو مبتنی بر مردم سالاری دینی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار