کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 07 February 2024

جهانفر دانش، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات می تواند سرنوشت نسل آینده را به خود گره بزند، زیرا اعتقاد داریم، دهه ی هشتادی ها طی چهار سال آینده به شغل مناسب و تسهیل شرایط ازدواج نیاز دارند و دهه شصتی ها و هفتادی ها نیز، نیازمندورود به عرصه مدیریت و سیاستگذاری خواهند شد.

وی افزود: پیش نیاز ورود افراد کاردان، عاشق خدمت به مردم، پاک‌دست، کاربلد، متعهد، دلسوز به صحنه نمایندگی در مجلس، ابتدا شناخت مردم از کاندیدای مد نظر و سپس مشارکت حداکثری برای رای دادن به وی است، بر همین اساس از مردم عاشق کشورشان و آینده ایران می خواهم ابتدا با نگاهی عمیق و موشکافانه کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند و سپس بهترین را انتخاب کنند.

دانش به دیدار مردم خوزستان و کرمان با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و بیانات ایشان در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) نکات مهمی را در خصوص مشارکت و اهمیت انتخابات پیش رو بیان داشته اند که بسیار سرنوشت ساز هستند، اول اینکه باید در نظر داشته باشیم طبق قانون اساسی ، مجلس شورای اسلامی، ریل‌گذاری‌ آینده‌ی کشور را انجام می دهد و اگر کشور مشکلاتی دارد، برای رفع این مشکلات نیاز به قانونگذاری و حضور مدبّرانه‌ی مجلس شورای اسلامی است؛ اهمّیّت این انتخابات در این است و باید باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات، هرج‌ومرج و ناامنی را از بین می برد، گفت: مشارکت به معنای حضور پُرشور مردم در انتخابات است و اگر حضور مردم در انتخابات، گسترده و حداکثری باشد، وحدت ملّی و انگیزه‌ی ملّت ایران را برای حضور در صحنه را نشان می دهد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بیان کرد: انگیزه‌ ملّت ایران و وحدت ملّی، قدرت ملّی را به وجود می‌آورد و قدرت ملّی موجب امنیّت کشور می شود و وقتی کشور امنیّت پیدا کرد، آن‌وقت علم در آن کشور پیشرفت می کند، اقتصاد به شکوفایی می رسد و در نهایت مشکلات گوناگون فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در کشور قابل حل می شود.

دانش به بخش دیگری از صحبت های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره می کند و می گوید: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در بخش دیگری از فرمایشات خود در دیدار با مردم خوزستان و کرمان گفته اند که همه‌ی کسانی که مخاطبانی دارند از جمله علمای اَعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها و... ، وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند. افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند و مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند؛ آن‌وقت انتخابات، انتخابات پُرشوری خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد و مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات را نخواهد داشت. پس اگر می خواهیم مشکلات برطرف شود، باید مشارکت را بالا ببریم؛ این وظیفه‌ی همه است.

او در پایان گفت: خوزستان و اهواز دارای مشکلات زیرساختی فراوانی هستند که مردم با امید به حل این مشکلات پای صندوق های رای طی سالیان گذشته آمده اند و طبیعتا قول ها و وعده ها باید پیگیری شوند، زیرا بخش عمده ای از مشکلات می تواند با تامین اعتبارات لازم آن هم در کمیسیون های تلفیق و بودجه و... برای استان خوزستان به حل انها امیدوار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار