مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: احیای تمدن نوین اسلامی به دست جوانان انجام‌پذیر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 13 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام رحیمی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره «رویش» که عصر امروز، ۲۴ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی مطرح است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نقش دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقشی مهم است.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه احیای تمدن نوین اسلامی به دست جوانان انجام‌پذیر خواهد شد، اضافه کرد: لازم است دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنند؛ این در حالی است که پله‌های این تمدن را در کشور شاهد هستیم و این از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

در بخشی از این مراسم که احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، محمدرضا جلیلی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از اساتید، دانشجویان و پژوهشگران نیز حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر از منتخبان این جشنواره تقدیر شد.

این جشنواره ویژه دستاورد‌ها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد و با فراخوان این جشنواره ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۵۴۱ اثر مربوط به بخش رقابتی و ۱۰۱ اثر مربوط به بخش رقابتی چهره‌های موفق کانون بود.

این جشنواره در دو بخش رقابتی (اصلی) شامل کانون برگزیده، برنامه‌ها و چهره‌های خلاقانه کانون‌ها، جایزه مسئولیت اجتماعی (حسین‌علی مرادی)، گفت‌وگوی دانشجویی و کرسی آزاداندیشی و بخش غیررقابتی داخلی شامل چهره‌های موفق کانون برگزار شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار