کد خبر: ۱۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 08 March 2015
رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اعلام خبر برگزاری علمی آسمان آبی، زمین پاک گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در اجرای هرچه مؤثرتر طرح آسمان آبی، زمین پاک، بررسی علمی ابعاد و راهکارهای دستیابی به اهداف طرح است که برگزاری همایش علمی یک‌روزه در این راستا می‌باشد.

دکتر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: بررسی علمی طرح آسمان آبی و زمین پاک، شناسایی ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر در اجرای این طرح، تقویت الزامات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی طرح، شناسایی روش‌های ارتقاء زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف طرح آسمان آبی و زمین پاک، توانمندسازی شهروندان و زمینه‌سازی برای تغییر نگرش آن‌ها در زمینه خط سفید و پسماند و همگرا نمودن دستگاه‌های برون‌سازمانی و درون‌سازمانی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر همایش علمی آسمان آبی زمین پاک در خصوص محورهای این همایش نیز تصریح کرد: محورهای اصلی این همایش شامل مدیریت پسماند، اخلاق و رفتار شهروندی، خط سفید (زبان هدایت)، فرهنگ و ایمنی ترافیک و ابعاد و موانع اجتماعی و فرهنگی طرح آسمان آبی و زمین پاک می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری همایش علمی آسمان آبی، زمین پاک در خردادماه سال 94 پیش همایشی نیز با حضور ده تن از سفرای سابق ایران در نوزدهم اسفند ماه سال 93 در محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سالن اشراق برگزار خواهد شد.

کریمی گفت: زمان دریافت اصل مقالات، یازدهم اردیبهشت ماه 94 و زمان برگزاری همایش بیست و سوم خردادماه سال 1394 می‌باشد.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای ارسال مقالات و پیگیری اخبار همایش به نشانی پایگاه اینترنتی www.cbse.ir مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار