رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای قانون حدنگار و صدور اسناد مالکیت، رویکرد محوری دستگاه قضایی این استان است.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 14 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام سعید جزایی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت و حدنگاری مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است و ایشان در دیدار با مسؤولان قوه قضائیه در این راستا اهتمام ویژه داشتند و ریل گذاری را برای ما و سازمان ثبت اسناد روشن کردند.

وی افزود: در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه نیز حدنگاری و صدور اسناد مالکیت نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است چرا که سند دار کردن اراضی، مانع تصرف رفع اراضی، زمین خواری و جنگل خواری خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام و صدها سند تک برگی صادر شده و چنانچه اقدامات قضایی به شکل صحیح انجام شود گام بلندی در راستای کاهش اطاله دادرسی است.

حجت الاسلام جزایی افزود: همچنین مسؤولان اداره ثبت اسناد و املاک استان مرکزی اقدامات ارزنده‌ای در راستای صدور اسناد مالکیت اراضی نیروهای مسلح، شرکت مخابرات، علوم پزشکی و اراضی موقوفات انجام داده که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در خصوص تعیین‌تکلیف و صدور اسناد مالکیت اراضی موقوفات، به صورت ویژه و جدی تر ورود کند تا مشکلات مردم در این راستا رفع شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار