مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح طرح توسعه فرودگاه ایلام با حضور رئیس جمهوری در اسفندماه و طرح توسعه فضای ترمینال فرودگاه مشهد به همراه چند پروژه دیگر توسط وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 21 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛  از وزارت راه و شهرسازی، "رضا نخجوانی" افزود: طرح توسعه فرودگاه ایلام تکمیل شده است و اسفندماه امسال با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

وی بیان‌داشت: وزیر راه و شهرسازی نیز اسفندماه امسال طرح توسعه فضای ترمینال فرودگاه مشهد و چند پروژه دیگر از جمله اپرون و نصب دستگاه ILS جدید، ایربریج و تاسیسات جدید حرارتی و برودتی این فرودگاه را افتتاح می‌کند.

نخجوانی ادامه‌داد: بنا بر روال هر ساله ستاد نوروزی تشکیل و با توجه به همزمانی سفرهای نوروزی و ماه مبارک رمضان، جلسات توجیهی با مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این ایام ارائه می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای تجزیه و تحلیل و برآورد میزان ورود و خروج مسافر و ناوگان هوایی از فرودگاه‌ها، منتظر نتیجه برنامه‌های سفری که شرکت‌های هواپیمایی، برای اخذ مجوز به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال می‌کند، هستیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار