«سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان
«سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان درگفتگو با خبرنگارتابناک گیلان با خبر واریز عیدی سال ۱۴۰۲ ذینفعان صندوق، جزئیات پرداخت آن را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 22 February 2024

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان در این باره اظهار داشت: با عنایت به مصوبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ هیأت محترم وزیران، عیدی سال ۱۴۰۲ بازنشستگان و موظفین که پرداخت عائله‌مندی و اولاد آن ها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری می باشد، از ابتدای سال تا تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ (تاریخ مصوبه مذکور) و با عنایت به این موضوع که در سیستم احکام صندوق رکورد آن ها قطعی و جاری می باشد، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی درباره جزئیات پرداخت عیدی گفت: عیدی بازنشستگان و موظفین بر اساس دفترکل، مبلغ ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، بازنشستگان و موظفینی که بر اساس ردیف بودجه تعریف شده در سیستم، به آنان عائله مندی تعلق می گیرد، مبلغ ۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال تحت عنوان عائله مندی و همچنین بازنشستگان و موظفینی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم به آنان حق اولاد پرداخت می شود، به ازاء هر فرزند مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال تحت عنوان حق اولاد مصوب گردیده و پرداخت شده است.

 گفتنی است، برای نخستین بار و بر خلاف سنوات گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش فرما در سال جاری (مبلغ ثابت حق عیدی+حق عائله مندی) پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار