برای ما شهروندان لنده کارشکنی در این پروژه محرز است. این پروژه مجوزات رسمی قانونی و ابلاغ شده خود را دارد. در ردیف بودجه سالانه قرار گرفت و با یک سرچ کوتاه می توانید به آن دسترسی داشت.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 22 February 2024

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس سابق شورای استان و شهرستان لنده به عنوان کسی که در جریان صفر تا صد جاده لنده تشان-بهمئی و خوزستان  است به سخنان اخیر موحد واکنش نشان داد.

بنابراین گزارش البرز محمد خانی ضمن ارائه مستندات دال بر تعریف و چگونگی عملیات اجرایی این پروژه گفت کارشکنی برای این پروژه محرز است.

محمد خانی ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با نماینده کنونی ما در مجلس گفت، با یک سرچ کوتاه دسترسی به فایل بودجه کشور در سال‌های مختلف امکان پذیر است و تا پروژه ای مجوزات آن طی نشده باشد امکان قرار گیری در بین پروژه های سازمان برنامه امکان ندارد و برای ما همه چیز واضح است..

این جاده باعث کاهش مسافت حدودا ۱۵۰ کیلومتری بین استان‌های اصفهان -خوزستان-کهگیلویه بویر احمد و....می‌شود.

در ویدئوی زیر شفاف سازی رئیس شورای شهر لنده را می توانید ببینید.

برچسب ها: لنده تشان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
متاسفانه نماینده مجلس هیچ نگاهی به لنده نداره و تعطیلی پروژه لنده ،تشان هم کار ایشونه،ولی تعجب میکنم از اون لنده ای( منهای افرادی که براشون نفع شخصی داره) که دوباره به ایشون رای میده ,باید تأسف خورد به حال این افراد ،این افراد حق ندارن در آینده حرفی از لنده بزنن و نمیدونم میخوان جواب فرزندانشون رو چی بدن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار