مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی استان اردبیل با تأکید بر اصلاح نگاه عمومی به بهبودیافتگان اعتیاد گفت: اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد در سالن رضازاده برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 23 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علی نصرالله زاده سوم اسفند در مراسم اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد اردبیل با اعلام اینکه مجمع خیرین یاریگران زندگی برای اولین بار در استان اردبیل تشکیل یافته است، گفت: این مجمع با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد اردبیل کرده است.

وی افزود: مجمع خیرین یاریگران زندگی دارای چندین کمیته تخصصی است و هر ماه کمیته‌های فرهنگی، ورزشی، هنرمندان، کارآفرینان، رسانه و سایر، برنامه شاخصی را برای افزایش نشاط و انگیزه بهبودیافتگان و خانواده هایشان اجرا می‌کنند.

نصرالله زاده اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مخصوص مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد برای اولین بار در سطح استان اردبیل در سالن رضازاده با حضور خانواده‌های بهبودیافتگان برگزار میشود.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی تصریح کرد: پنج رشته ورزشی دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ، فوتسال و والیبال در سه روز برگزار شد و با مشخص شدن قهرمانان، جایزه‌ها و کاپ قهرمانی بهبودیافتگان در حضور خانواده هایشان در این مراسم با حضور مسئولان شهرستان اردبیل اهداء میشود.

وی همچنین از توزیع بسته‌های غذایی برای انواده‌های مقیمان کمپ‌ها خبر داد و بیان کرد: اهداف مجمع یاریگران زندگی اصلاح دیدگاه عمومی جامعه به کمپ‌های ترک اعتیاد و بهبودیافتگان می‌باشد.

نصرالله زاده عنوان کرد: تشویق مقیمان و بهبودیافتگان در محیط‌های ورزشی و فرهنگی و همچنین تغییر حال و هوای آن‌ها و ایجاد انگیزه بیشتر برای ترک اعتیاد و بازگشت به زندگی و بطن جامعه از اولویت‌های کاری مجمع می‌باشد.

این خیر اردبیلی مطرح کرد: بیش از ۴۰۰ نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد تحت درمان است و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی پیش از عموم مردم با تغییر نگاه خود و با هزینه کرد و تخصیص اعتبارات فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرم در جامعه کمک حال خیرین مجمع یاریگران زندگی استان باشند.

وی ادامه داد: همچنین نیازمند مساعدت خیرین استان در بحث اشتغال بهبودیافتگان هستیم و با شعار چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید، از مردم استان اردبیل تقاضا داریم افراد بهبود یافته را پذیرش کنند و از نگاه‌های سوء نسبت به بیماران اعتیاد اجتناب نمایند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار