برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: نمایندگان مجلس معمولا در اواخر دوره نمایندگی در هر دوره بیلان عملکرد خود را به تفسیر در اختیار رسانه ها قرار می دادند تا مردم از عملکرد چهارساله آنها آگاهی یابند تا برای دوره بعد کاندیدای خود را بهتر ارزیابی نمایند و با رای اعتماد مجدد در صورت قبولی کارنامه، آنها را برای دوره بعد نیز راهی مجلس نمایند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 28 February 2024

سنت حسنه نمایندگان به فراموشی سپرده شد؟!

به گزارش «تابناک البرز» سنتی حسنه که کارنامه چهار ساله نمایندگان را نزد مردم هویدا می ساخت اما متاسفانه در این دوره از انتخابات مجلس باتوجه به کاندیداتوری مجدد نمایندگان کرج نه خبری از کتابچه بیلان عملکرد آنها دیده می شود نه در رسانه ها حتی به صورت مختصر از عملکرد آنها خبر رسانی شده است.
البرز با مشکلات ریز و درشتی دست به گریبان است باید از نمایندگان سوال شود آیا در خصوص افزایش ردیف اعتباری کشاورزی و بخش صنعت، بهداشت و درمان، ورزش، محیط زیست، مسکن و شهرسازی و غیره درچهار سال گذشته اقدامی توسط نمایندگان مردم صورت پذیرفته است؟! آیا از درآمد سرشار مالیاتی استان که یکی از دلایلی که بزرگان وقت برای استان شدن البرز تلاش نمودند تا درآمد مالیاتی تماما در استان هزینه آبادانی و سازندگی گردد در چهار سال گذشته چه مقدار محقق گردیده است.
بخش آب و سرانه های حق آبه برای تالاب صالحیه که خطرات زیست محیطی آن حتی تهران را نیز تحت شعاع قرار می دهد چه اقداماتی صورت پذیرفته است.
در بخش گردشگری و حمل و نقل جاده ای و درون شهری آیا اقدامات درخور صورت پذیرفته است؟! در هر صورت نگارنده به هیچ عنوان قصد گلایه ندارد اما سنت حسنه ای که در یازده دوره متمادی توسط نمایندگان مردم به شهروندان ارائه می گردید در این دوره بسیار کمرنگ است و مردم کمتر از کارنامه چهار ساله نمایندگان خود اطلاع دارند. البته به هیچ عنوان منکر زحمات این عزیزان نیستیم و به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خدا قوت عرض می نمائیم.
امیدواریم نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی سنت شایسته گزارش دهی خود را در آخر دوره نمایندگی احیا نمایند تا مردم با آگاهی بیشتر پای صندوقهای رای حاضر شوند.

در همین جا بر خود لازم می دانم پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مردم غیور استان البرز را بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت نمایم باشد که حماسه جاوید دیگری توسط مردم قهرمانپرور البرز در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ خلق گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار