چهارمین جلسه ستاد ساماندهی زائرین اربعین حسینی به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و با حضور اعضای کمیته های مرتبط در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 21 October 2015
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی زائرین اربعین حسینی به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری  و با حضور اعضای کمیته های مرتبط در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه ؛ امیر شاه آبادی در این جلسه با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه همواره میزبان خوبی برای زائرین عتبات عالیات علی الخصوص زائرین اربعین حسینی بوده اند، گفت: مردمان این دیار همواره با آغوشی باز از زوار اربعین حسینی پذیرایی کرده اند و دارای یک صبغه ی مذهبی درخشانی نسبت به اهل بیت و معصومین (ع) هستند.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولین باید تلاش کنند از کلیه ظرفیت های استانی به منظور  پذیرایی مناسب از زائرین اربعین حسینی به نحو احسن استفاده کنند.

شاه آبادی در ادامه استفاده از ظرفیت مساجد و بستر سازی فرهنگی در زمینه اسکان زائرین اربعین حسینی را مهم برشمرد و گفت: قطعا کانون های فرهنگی مساجد باید نهایت تلاش و اهتمام خویش را در این زمبنه به کار بگیرند.

شایان ذکر است در این نشست اعضای کمیته ها به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در این زمینه پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار