مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از آغاز به کار عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب به روستای «سیاب درویش» شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ 04 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری اظهار داشت : با اجرای خط انتقال آب به روستای «سیاب درویش» شهرستان ملکشاهی در قالب طرح «جهاد آبرسانی»، اهالی این روستا از آب پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: شرکت آبفای استان ایلام در راستای رفع کمبود آب و افت فشار با هدف تقویت فشار شبکه، تامین آب پایدار در روستای سیاب درویش شهرستان ملکشاهی و در قالب طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اقدام به اجرای ۲.۵ کیلو متر خط انتقال آب به این روستا نمود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: با اجرای این پروژه، ۵۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

ناصری مدت زمان اجرای این پروژه را حدود ۲ ماه اعلام و تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، موضوع آبرسانی به روستاها مورد توجه جدی قرار گرفته است به طوریکه طبق برنامه ارائه شده وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی، میزان پوشش آبرسانی روستایی و جمعیت بهره‌مند در انتهای دولت سیزدهم باید به رقم ۹۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: در راستای طرح جهاد آبرسانی که نهضتی جدید در وزارت نیرو می باشد، آبرسانی به روستاهای استان با جمعیت بالغ بر ۵۰خانوار در اولویت خواهد بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار