رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: مردم عزیزمان انصافاً در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و حضور مردم عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک قم، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم رونمایی از نرم افزار جامع تفاسیر نور گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب برای کاهش مشارکت مردم هر چه ظرفیت داشتند به میدان آوردند، اما مردم به پای صندوق رای هجوم آوردند و سرما و بارش برف و باران نتوانست مانع حضور مردم در اقصی نقاط کشور شود.

وی افزود: در بسیج مردم برای شرکت در انتخابات یکی از عوامل مهم حوزه‌های علمیه، جامعه مدرسین و مراجع و علما بودند که مردم را به حضور در انتخابات تشویق کردند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: حتی یک مورد مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم و این خیلی قیمت و ارزش دارد و دشمن نتوانست با همه تهدیدات اقدامی انجام دهند چه مزدوران داخلی و خارجی که قبله آنان، واشنگتن و لندن است.

محمدی گلپایگانی افزود: انتخابات آزاد از سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است، که با حضور مردم در طول سالیان متمادی در انتخابات گوناگون از رأی به جمهوری اسلامی تا انتخابات دیگر انجام شده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در نوار غزه گفت: امروز دزدان اتو کشیده و کراوات زده غربی و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت‌ها ساکت اند ولی مردم فلسطین به رغم همه سختی‌ها و مشکلات با تکیه بر فرهنگ مقاومت که بر گرفته از انقلاب اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است در برابر دشمن صهیونیست ایستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار