مدیرکل صمت ایلام گفت : به واحدهای متخلف نیز هشدار می دهیم با توجه به اینکه ۱۵ اکیب از اداره کل صمت، کار نظارت بر بازار را انجام می دهند و با کمک دیگر دستگاه های ناظر، در قالب گشت های مشترک، با هرگونه تخلفی برخورد قاطعانه خواهند نمود، نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان اهتمام جدی به عمل آورند.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 08 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رحیمی افزود : در اجرای این طرح همه دستگاه های نظارتی از جمله اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، بهداشت، بسیج اصناف و اتاق اصناف و فرمانداری ها، جدا از وظیفه ذاتی و همیشگی خود، بصورت ویژه در زمینه کنترل بازار و مبارزه با تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، احتکار و  کم فروشی در خدمت مردم خواهند بود.

وی بیان کرد : کالاهایی ‎شامل نان، لبنیات،گوشت ‎قرمز، گوشت‌‎‌مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن‎ نباتی، حبوبات، میوه، پوشاک، کیف ‎و کفش، آجیل‎ و خشکبار، خواربار، شیرینی‌جات، مواد شوینده، روغن موتور، تایر خودرو، لوازم یدکی، لوازم خانگی در این طرح مورد نظارت قرار می‌گیرند.

محمد رحیمی ادامه داد :  نظارت بر این بخش شامل شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل و نقل برون‌شهری، اماکن‎ تفریحی‎ و فرهنگی، سیاحتی‎ و زیارتی، واحدهای ‎اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری، میادین میوه و تره‌بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی  است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار