امام جمعه قزوین گفت: اکنون دیگر دوران رقابت‌ها تمام شده است، رفاقت‌ها و دوستی‌ها باید به جای آن‌ها بیاید، همه باید دست به دست هم بدهیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نشان بدهند که سرباز امام زمان (عج) هستند.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 08 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز (۱۸ اسفند ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مردم بسیار همت کردند، به رهنمود‌های رهبر حکیم انقلاب عمل کردند، کاندیدا‌های فراوانی به میدان آمدند و همه زحمت کشیدند، چه آن‌هایی که رأی آوردند و چه آن‌هایی که رأی نیاوردند، همه زحمت کشیدند و فضای پر شور انتخاباتی ایجاد شد.

وی ادامه داد: همه آن‌هایی که برای رضای خدا کار کردند، بریز و بپاش نکردند، اسراف نکردند، جوانمردانه و با صداقت فعالیت کردند، این‌ها نزد خدا مأجور هستند که وظیفه سیاسی و اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: اکنون دیگر دوران رقابت‌ها تمام شده است، رفاقت‌ها و دوستی‌ها باید به جای آن‌ها بیاید، همه باید دست به دست هم بدهیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نشان بدهند که سرباز امام زمان (عج) هستند، الحمدالله در فضای کلی کشور نمایندگان شایسته‌ای انتخاب شده‌اند و در استان ما نیز همین‌طور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان وظایف خود را نسبت به مردم و مجلس در قانون‌گذاری و نظارت بر انجام درست قوانین و اطاعت از فرمان رهبر حکیم انقلاب جدی بگیرند، همچنین در انتصابات دخالت نکنند و سفارشی برای کسی کار نکنند.

آیت‌الله عابدینی در پایان اظهار کرد: همه علائم و نشانه‌ها مبین این است که کار صهیونیست‌ها به پایان رسیده است، امیدواریم خدای متعال عیدی ماه رمضانی مردم محروم و مسلمان را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم‌کشی قرار بدهد و پیروزی را نصیب عزیزان مظلوم، بی‌خانمان، فقیر و گرسنه ما در غزه بفرماید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار