اما برای لذت‌بردن از سفر، لزوماً نیازی نیست که هزینه بالایی برای اقامت خود بپردازید. این هتل‌ها، با وجود قیمت پایین، امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی به شما ارائه می‌کنند. در این مقاله به بررسی تعدادی از ارزان ترین هتل ها در بابلسر می‌پردازیم.  
کد خبر: ۱۱۵۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 13 March 2024

هتل های مناسب و به صرفه در بابلسر؛ بررسی هر کدام

اگر اهل سفرهای اقتصادی هستید و دوست دارید با همان بودجه محدود به تماشای زیبایی‌های خطه شمال بروید، می‌توانید هتل‌های ارزان‌قیمت بابلسر را انتخاب کنید. با اینکه در استان مازندران، هتل‌های لوکسی مانند هتل پنج ستاره میزبان بابلسر وجود دارد، اما برای لذت‌بردن از سفر، لزوماً نیازی نیست که هزینه بالایی برای اقامت خود بپردازید. این هتل‌ها، با وجود قیمت پایین، امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی به شما ارائه می‌کنند. در این مقاله به بررسی تعدادی از ارزان ترین هتل ها در بابلسر می‌پردازیم.  

هتل‌های ارزان‌قیمت بابلسر چه ویژگی‌هایی دارند؟

شاید عده‌ای تصور کنند که هتل‌های ارزان‌قیمت بابلسر، هتل‌های بی‌کیفیت و نامناسبی هستند، اما این تصور کاملاً اشتباه است. ارزان ترین هتل ها در بابلسر، با اینکه قیمت پایینی دارند، اما از امکانات کیفی خوبی برخوردار هستند، هزینه‌های سفر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند، به علاوه، با مابقی بودجه سفر خود نیز، می‌توانید به تفریح و گشت‌وگذار در بابلسر بپردازید.

همه این هتل‌ها، اتاق‌های تمیز و راحتی دارند، علاوه بر آن از حداقل امکانات مثل تلویزیون، یخچال، کولر، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام برخوردار هستند. پرسنل این هتل‌ها، افرادی مؤدب و متعهد به ارائه خدمات هستند. برخی از هتل‌های ارزان‌قیمت بابلسر، امکانات اضافی مانند صبحانه، پارکینگ، اینترنت رایگان و سرویس اتوبوس به ساحل و جنگل دارند. بنابراین، انتخاب این هتل‌ها، شما را از یک اقامت مقرون‌به‌صرفه و در عین حال، با کیفیتی بهره‌مند می‌کند.

معرفی ۵ مورد از هتل‌های ارزا‌ن‌‌قیمت بابلسر

هتل‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، از هتل‌های قیمت مناسب بابلسر هستند که با بودجه کمی می‌توانید از امکانات رفاهی و اقامتی آن بهره‌مند شوید.

هتل میچکا

هتل میچکا از هتل‌های دو ستاره شهر زیبای بابلسر با ۲۰ واحد اقامتی است که در انتهای خیابان شریعتی واقع شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل دو طبقه که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را معطوف خود کرده، داشتن اتاق‌های راحت تمیز با تمامی امکانات اولیه رفاهی است. همین امر باعث شده تا رتبه بالایی را از نظر تمیزی و نظافت دریافت کنند.

علاوه بر تمیزی، طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها و لابی نیز بسیار زیبا و چشمگیر هستند. سطح تمام این واحدها با موکت پوشیده شده و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. لوازم بهداشتی از جمله حوله حمام و دمپایی نیز در داخل هر واحد قرار داده شده است.

همیشه، مسئله پارک خودرو یکی از چالش‌های مسافران است. به خصوص در شهر شلوغی مثل بابلسر که پیداکردن جای پارک در ایام تعطیل می‌تواند به یک دغدغه تبدیل شود. اما خیال شما را راحت کنیم. هتل میچکا برای مسافران با خودروی شخصی، خدمات پارکینگ ارائه می‌دهد.

هتل شوکا

در لیست ارزان ترین هتل ها در بابلسر، هتل شوکا با درجه دو ستاره، می‌تواند انتخاب دیگر مسافرانی باشد که قصد اقامتی اقتصادی در استان مازندران را دارند. این هتل ۱۶ باب واحد اقامتی را به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین به مسافران ارائه می دهد.

موقعیت مکانی خوب هتل شوکا مورد توجه آن دسته از گردشگرانی است که دوست دارند دسترسی راحتی به ساحل و جاذبه‌های تفریحی بابلسر داشته باشند. پل معلق، کشتی بابلسر، پارک ساحلی لاله، تالاب فریدون کنار و رودخانه بابلرود از جمله جاذبه‌هایی است که در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند. لازم است بدانید که هتل شوکا فاقد آسانسور است، بنابراین اگر سالمند هستید یا فرد سالخورده‌ای را به همراه دارید، ممکن است این هتل برای شما مناسب نباشد.

هتل برج ساعت

هتل های مناسب و به صرفه در بابلسر؛ بررسی هر کدام

هتل برج ساعت، هتلی با درجه سه ستاره است که در نزدیکی جاذبه‌‌های تاریخی واقع شده است. این هتل دارای ۷۰ باب واحد اقامتی با امکانات پیشرفته است. شاید تعجب کنید ولی این هتل، امکاناتی در سطح هتل‌های چهار ستاره به شما ارائه می‌کند.

واحدهای هتل همگی دارای امکاناتی از جمله سشوار، تلویزیون، تلفن، یخچال، چای‌ساز و مینی‌بار هستند. در این هتل از غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا بهره‌مند می‌شوید. خدمات کافی‌شاپ، پارکینگ و خانه‌داری نیز در این هتل به راه است.

هتل برج ساعت در نزدیکی رودخانه بابلرود واقع شده است. با این حساب فرقی نمی‌کند در کدام واحد اقامت دارید، از پنجره هر اتاقی، منظره زیبا و چشم‌نواز رودخانه، قابل مشاهده است. در طی روز نیز با انواع تفریحات رودخانه مانند قایق‌سواری و دوچرخه‌سواری سرگرم می‌شوید.

از هتل برج ساعت تا مراکز خرید بابلسر، فاصله زیادی نیست. فقط یک پیاده روی دلچسب در امتداد خیابان‌های سرسبز بابلسر با هوای عالی، کافیست تا شما را به دنیایی از کالاهای متنوع برساند. هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید، اجناس مورد نظر خود را پیدا می‌کنید. از ظروف سفالی و چوبی، گلیم و جاجیم گرفته تا انواع پوشاک و لباس‌های محلی.

هتل ساحلی ساحل قناری

در ۱۲ کیلومتری بابلسر، هتلی ساحلی با چشم‌انداز چشم‌نوازی به ساحل، چشم شما را خیره خود می‌کند. این هتل که مجتمع اقامتی ساحل قناری نام دارد، ۱۱ ویلای دوبلکس را به مسافران ارائه می‌دهد که شامل ویلای دو خوابه ۴ نفره و ویلای ۲ خوابه ۶ نفره رو به دریا می‌شوند. همگی این واحدها مبله هستند و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی، تلویزیون ال‌ای‌دی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی، کمد لباس، دراور و یخچال در آن‌ها تعبیه شده است.

طعم‌های بی‌نظیر غذاهای شمالی را در رستوران هتل ساحلی تجربه می‌کنید. این رستوران، منوی متنوعی از انواع غذاهای شمالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع خورش‌های محلی، مرغ‌های مجلسی و بادمجان‌های کبابی در این رستوران قابل سرو هستند.

اگر سفر به بابلسر با خودروی شخصی را به دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی ترجیح داده‌اید، هتل ساحلی خدمات پارکینگ روباز و رایگان را به شما ارائه می‌دهد. دستگاه فتوکپی و فکس نیز برای مسافرانی که نیاز به ارسال مدارک دارند یا دانشجویان و افراد شاغل تدارک داده شده است. تراس، آشپزخانه، آژانس مسافرتی، جت اسکی، صندوق امانات، مینی‌بار و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل به شمار می‌آیند.

اگر کودک همراه خود دارید، فضای بازی کودکان با امکانات بازی و سرگرمی نیز در این هتل مهیا شده است. با وجود این امکانات، خیلی راحت و بدون دغدغه از همه جاذبه‌‌های اطراف هتل دیدن می‌کنید و لذت می‌برید. 

هتل جهانگردی خزرشهر

هتل های مناسب و به صرفه در بابلسر؛ بررسی هر کدام

هتل جهانگردی خزرشهر، یک هتل سه ستاره است که در ۳ کیلومتری از ساحل دریای مازندران و در حد فاصل شهرهای بابلسر و فریدونکنار واقع شده است. موقعیت مکانی مطلوب این هتل موجب می‌شود تا از مراکز خرید و جاذبه‌‌های گردشگری منطقه به راحتی دیدن کنید.

هتل جهانگردی خزرشهر از ۲۸ باب ویلا به صورت تک واحدی در محوطه هتل تشکیل شده که در طبقات همکف و اول جای گرفته‌اند. هر کدام از این ویلاها، امکاناتی را به شما ارائه می‌دهند از قبیل مبلمان، تلویزیون، صندوق امانات، کمد لباس، یخچال، دراور، حمام و چای‌ساز. امکانات داخل هتل نیز شامل پارک کودک، پارکینگ، فروشگاه و خدمات خانه‌داری می‌شوند.

لازم به ذکر است که هتل جهانگردی خزرشهر فاقد اینترنت است. این فرصت مناسبی است تا چند صباحی را از دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دور شوید و با خانواده و دوستان از طبیعت زیبای بابلسر لذت ببرید.

سخن پایانی

معمولاً ارزان ترین هتل ها در بابلسر، هتل‌های یک ستاره، دو ستاره و بعضاً سه ستاره‌ای هستند که با قیمت پائین‌تر، امکانات ابتدایی و قابل قبولی را فراهم می‌کنند. اگر قصد دارید از بیشتر جاهای دیدنی بابلسر بازدید کنید، قطعاً باید تا جایی که امکان دارد هزینه‌های اقامت خود را پائین بیاورید. هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، گزینه‌های مناسبی برای یک سفر اقتصادی و کم‌هزینه خواهند بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار