پلیس راه شرق تهران:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس سرویس کارخانه، بر اثر خواب آلودگی راننده از محور اصلی خارج و باعث مصدومیت تعدادی از سرنشینان شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 16 March 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج کهریزی روز شنبه در این باره اظهار کرد: ساعاتی پیش یک دستگاه اتوبوس سرویس کارخانه، بر اثر خواب آلودگی راننده از محور اصلی خارج شد که این حادثه موجب مصدومیت تعدادی از سرنشینان این اتوبوس شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه اتوبوس واژگون نشده و مسافری فوت نشده است.

کهریزی تصریح کرد: اظهارات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت گفت: در پی تصادف امروز شنبه اتوبوس سرویس کارکنان با گاردریل در جاده امام رضا(ع) ، ۳۰ نفر مصدوم شدند.

صفر علی حسین آبادی گفت : در پی تصادف اتوبوس امروز شنبه سرویس کارکنان با گاردریل در جاده امام رضا(ع) بعد از پلیس راه قدیم شریف آباد، ۳۰ نفر مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت افزود: از این تعداد، ۲۳ نفر به بیمارستان شهدای پاکدشت و هفت نفر به بیمارستان زعیم توسط ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس انتقال یافتند.

وی گفت : این حادثه در پی انحراف دستگاه اتوبوس و برخورد با نیوجرسی ورودی روستای عبدل آباد در محدوده پاکدشت بوقوع پیوسته است.

حسین آبادی درباره اقدامات امدادی پس از وقوع حادثه تصریح کرد : بسرعت چند دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و مصدومان را به مراکز درمانی زعیم و شهدای پاکدشت انتقال دادند.

وی گفت : هفت نفر سرپایی درمان شده و خوشبختانه فوتی در این حادثه گزارش نشده است.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار