کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 17 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران که هفته گذشته پس از هفته‌ها نتیجه نگرفتن، توانست شمس آذر را در قائمشهر شکست دهد، در این هفته دوازدهمین باخت فصل خود را تجربه کرد تا باز هم به وضعیت باخت برگردد. 

 

فیلم گل آلومینیوم اراک

 

گل آلومینیوم به نساجی توسط امیر نوری (44) آلومینیوم 1 - نساجی 0

 

تک گل آلومینیوم اراک باز هم با اشتباه علیرضا رضایی دروازه‌بان سفارشی نساجی رقم خورد ، در نیمه دوم دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی تعویض شد . 

 

تیم فوتبال نساجی باز هم با اشتباه دروازه‌بان خود باخت ؟!+ فیلم گل آلومینیوم اراک  

 

 

بر اساس این گزارش ، در هفته بیست و یک فصل بیست و سوم؛

برتری آلومینیوم مقابل نساجی 

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

 تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در هفته بیست و یک لیگ برتر، امروز یک شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک و با قضات امیر ایار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

تک گل این را امیر نوری (۴۴) برای آلومینیوم به ثمر رساند.

ترکیب آلومینیوم اراک
احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، رضا جبیره، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه

ترکیب نساجی مازندران
علیرضا رضایی (۳+۴۵- حسین خطیر)، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، احسان حسینی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمدرضا آزاد

 

تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در حالی پا به این میدان گذاشت که برای فرار از منطقه سقوط به پیروزی در این دیدار خارج از خانه نیاز دارد و در سوی دیگر هم آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی تلاش می‌کرد با پیروزی در این دیدار، به نیمه بالای جدول برسد.

 این دیدار به صورت پایاپای دنبال شد و فرصت منجر به گل روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا اینکه در دقیقه ۴۴ امیر نوری موفق شد نخستین گل بازی را برای آلومینیوم به ثمر برساند تا شاگردان مجتبی حسینی با پیروزی همراه باشد.  

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار