کد خبر: ۱۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 21 October 2015

به گزارش تابناک ایلام،شب گذشته خرابی چند ساعته و هماهنگ خودپردازهای باعث سردرگمی و ناراحتی مردم این دره شهر شد.

این قطعی هماهنگ طوری بود که هیچ عملیات بانکی انجام نمی گرفت و حتی خودپردازها از قبول کارت خود نیز امتنا می کردند.

در میان مشتریهای این خودپردازها افراد غیر بومی نیز دیده می شدند که با خانواده خود و طی کردن شعاع سه کیلومتری در به در دنبال انجام عملیات بانکی بودند.

تعدادی از مشتریهای این خودپردازها نیز از شدت عصبانیت با مشت مونیتور خودپردازها را هدف قرارداده و با نثار چندین فحش محل را ترک می کردند و برخی نیز با تمسخر انیمشنهای این خودپردازها را تماشا می کردند.

مشکلاتی که پیش از این به دلیل همزمانی پرداخت یارانه نقدی در سر هر ماه با واریز و برداشت حقوق کارمندان و کارگران ایجاد می شد، دولت و بانک مرکزی را بر آن داشت که زمان واریز یارانه را تغییر دهند، اما این کار هم باعث نشد تا بانکها سیستم شتاب را بر روی مشتریان بانکی نبندند.

شاید دلیل بانکها از عدم پرداخت وجه به مشتریان دارای کارت بانکی دیگر  جلوگیری از خروج نقدینگی از بانکشان باشد، اما اینکه از ارائه خدماتی از قبلی پرداخت قبوض و غیره سرباز می زدنند و سیستم های خود را تغییر می دهند، مشخص نیست، این در حالی است که در این مواقع بانکها باید بهترین عملکرد و خدمات را داشته باشند، با اشکالاتی در خدمات رسانی مواجه می شوند.

با توجه به اینکه دره شهر بعنوان یک شهر توریستی و در مسیر سه شهرستان ابدانان پلدختر و بدره قرار داردکار ناصحیح این بانکها می تواند اثر نا مطلوبی بر چهره این شهر تاریخی بگذارد.

این در حالی است که  مدیران بانکی در جلسات  که برای دو قسط عقب افتاده مردم خود را ورشکسته ومحق سود بیشتر می دانند اما جوابگوی نارضایتی و ضعف خدمات خود نیستند.

 مردم دره شهر که از خرابی مداوم خوپردازها و جمله "دستگاه موقتا کار نمی کن" تیک عصبی گرفته اند به دلیل نبود مرجع مطمئنی  و پیگیر برای رفع این مشکل باید تا صبح با اعصاب خراب منتظر باز شدن بانکها باشند.

این در حالی است که طبق دستور مکرر بانک مرکزی  در مواقعی که مراجعات مردم به دستگاههای خودپرداز افزایش می یابد، به هیچ وجه نباید سیستم شتاب خود را قطع کرده و تنها به کارتهای بانکی خود سرویس دهند، اما بانکها همچنان بی توجه به هشدارهای بانک مرکزی سیاست خود را به پیش می برند و ارامش مشتریان برایشان ذره ای اهمیت ندارد..

 منبع:سیمره دره شهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار