کد خبر: ۱۱۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ 20 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران روز چهارشنبه در برنامه تلویزیونی ویژه فرا رسیدن سال ۱۴۰۳؛ گفت: رشد اقتصادی چهار درصد و توسعه و آبادانی در مازندران با همکاری و همدلی دولت و بخش خصوصی حاصل شد.

سید محمود حسینی پور، افزود: در سفر های شهرستانی، تسهیلات برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در نظر گرفته شد و نوروز فرصتی برای جشن همدلی برای توسعه مازندران است و امیدوارم در سال جدید این مهم محقق شود.

وی اضافه کرد: از سفرهای شهرستانی از مردم تا فعالان اقتصادی همگی راضی هستند و در این سفرها به دنبال این هستیم که مردم مطالبه گری کنند و مسئولان نیز تحرک بیشتری پیدا می کنند.

استاندار مازندران اضافه کرد: این سفرها مورد تایید رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور است و از حضور در بین مردم انرژی می گیریم و مهمترین مسئله شهرستان ها را نیز شناسایی می کنیم.

حسینی پور، گفت: در این دولت بیشترین توجه به بخش خصوصی شد و به اذعان سرمایه گذاران، هیچ دوره ای به اندازه دولت سیزدهم به آنان توجه نشد و برای رفع مشکلات آنان بیشترین جلسه بر گزار شد.

وی افزود: به شهرک های صنعتی توجه ویژه ای شد و اعتبارات خوبی برای احیاء واحدهای راکد استان پرداخت شد.

حسینی پور به وجود بیش از ۴۰۰ کیلومتر ساحل، سه بندر و سه فرودگاه فعال به عنوان زیر ساخت های لازم برای رسیدن به رشد اقتصادی اشاره کرد

مرکز ثقل کریدور شمال جنوب در این خطه است، گفت: چراکه بندر امیرآباد از ظرفیت رو رو کامیونی و ریل راه آهن به عنوان یک فرصت استثنایی برخوردار است.

وی، گفت: با توجه به شرایط ویژه عید نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان همنشینی دارد، مازندران با برنامه های متنوع فرهنگی و خدماتی به استقبال مسافران نوروزی رفته است.

حسینی پور افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این خطه از شمال آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور شده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار