کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی گفت: بیشینه سرعت وزش باد و بارش‌ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهد بود و با توجه به میزان و نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ 23 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، امین دریافر امروز چهارم فروردین ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا افزایش ابر و وزش باد مهمترین پدیده‌های جوی در استان است.

وی افزود: امروز و فردا با وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق غربی و جنوب شرقی افزایش غلظت غبار و خیزش گرد و خاک در این مناطق مورد انتظار است. در این مدت در برخی مناطق مرکزی ضمن افزایش ابر، بارش پراکنده و خفیف باران محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد از ظهر یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی بیان کرد: بیشینه سرعت وزش باد و بارش‌ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهد بود و با توجه به میزان و نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

دریافر افزود: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای اغلب مناطق به ویژه برای مناطق غربی، شمال غربی و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار