سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ هزار و ۵۴ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ 24 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  محمد جمالی ضمن تقدیر وتشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا چهارم فروردین ۸۶۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۴ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.
وی با بیان اینکه این تعداد در ۱۵۸ مدرسه و۶۳۶ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: نه هزار و ۱۹۳ نفر روز تاکنون در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است
جمالی بیان کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.
کارشناس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۰۰۰ اتاق جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شده است که از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.
سعادت ارجمند تکریم مهمانان نوروزی را از اولویت‌های کاری آموزش وپرورش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته با توجه به استقبال مسافران ۲۰ اتاق به ظرفیت اتاق‌های پیش بینی شده جهت اسکان مسافران نوروزی اضافه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار