به منظور رفاه حال شهروندان صورت گرفت
تابناک: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی نسبت به استقرار 6 اکیپ بازرسی تاکسیرانی در میادین اصلی شهر اصفهان اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ 08 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن سقایی با اشاره به یکی از اقدامات مهم صورت گرفته از سوی این سازمان در راستای رفاه حال مسافران و شهروندان اظهار کرد: از 16 اسفند ماه جاری 6 اکیپ ویژه بازرسی در راستای این هدف در میادین اصلی شهر اصفهان مستقر شده‌اند.

وی به هدف اصلی استقرار این اکیپ‌ها در این میادین اشاره کرد و ادامه داد: کنترل و روان شدن جا‌به‌جائی مسافران توسط تاکسی‌های فعال در سطح شهر در روز‌های پایانی سال و در ایام نوروز به عنوان هدف تاکسیرانی در راستای استقرار اکیپ‌های ویژه تاکسیرانی در میادین اصلی شهر محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر دریافت می‌شود و دریافت کرایه‌ای برخلاف مصوبه شورای شهر تخلف است.

سقایی با اشاره به ضرورت توجه رانندگان تاکسی به این موضوع تاکید کرد: شهروندان و مسافران نوروزی باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 03135688100 و یا سامانه پیامکی 20000261 تماس برقرار کنند و این موارد را به تاکسیرانی اطلاع بدهند.

وی افزود: همچنین شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند با تماس با این سازمان انتقاد‌ها و یا پیشنهاد‌های خود را به این سازمان ارائه بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار