رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 10 ميليارد ريالي انواع کالاي دخاني قاچاق در شهرستان بابل خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴ 30 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

صدور شناسنامه‌ واحدهای تولیدی و کد ارتقاء سلامت محصول یکی از 5 برنامه و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

 

 

فرمانده انتظامي شهرستان محمود آباد از پلمب 12 واحد صنفي متخلف 14 فقره اخطار پلمپ در اجراي طرح نظارت بر اماکن عمومي خبر داد.

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بهمراه اصغر خطیری معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل و صمصام عالمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کیاسر با مسلم کاظمی بخشدار کیاسر دیدار و گفتگو کردند. 
مومنان خداجوی استان مازندران، امشب و در نخستین شب از شبهای قدر، با حضور در مساجد و اماکن متبرکه به خودسازی و صیقل روح و جسم خود می پردازند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید شبهای پر فیض قدر را قدر بدانیم گفت: باید در این شبها به خودسازی و تطهیر روح و جسم خود بپردازیم.

کارشناس هواشناسی مازندران: تا پنجشنبه هفته آینده (۱۶ فروردین) در مناطق پایین دست و ساحلی، بارش قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت، اما در ارتفاعات برای روز‌های دوشنبه و چهارشنبه برای برخی ساعات، بارش باران پیش بینی می‌شود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در جاده های استان اجرا می شود.

از آغاز تعطیلات نوروزی تا دیروز 10 میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران ثبت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی، بیش از ۱۶۸ هزار نفر در بیمارستان‌های استان ویزیت شدند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در محفل انس با قرآن کریم: نخبگان قرآنی، قرآن را از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه بکشانند.

معاون کمیته امداد مازندران: همزمان با شب‌های قدر ۱۰۰ پایگاه‌ کمیته امداد پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید ایتام و فرزندان محسنین هستند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران: هشت ورزشکار مازندرانی تاکنون توانسته اند سهمیه حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس را کسب کنند.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار