فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۲۵ درصدی جرائم نسبت به نوروز ۱۴۰۲ در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ 03 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مهدی حاجیان اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار و نتیجه آن کاهشی شدن همه معضلات اجتماعی خصوصاً پدیده سرقت بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ مجموع جرائم ۲۵ درصد نسبت به نوروز ۱۴۰۲ کاهش داشت، همچنین سرقت از مسافران نوروزی امسال ۵۰ درصد نسبت به نوروز سال گذشته کاهش پیدا کرد و مهمانان کرمانشاه با خاطره ای زیباتر نسبت به سال های گذشته استان ما را ترک کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل ، ۳۹ درصدی سرقت مغازه و پنج درصدی سرقت خودرو بودیم.

حاجیان اضافه کرد: سرقت های مهم از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۲۸ درصد و سرقت های جزئی هم ۲۴ درصد در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

وی در ادامه بیان کرد: پلیس در سال جدید با همه توان از امنیت و آرامش مردم دفاع و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام را نخواهد داد.

وی تشریح کرد: پلیس به عنوان ضابط قانون در کنار دستگاه قضایی بر کار و وظایف دیگر دستگاه ها نظارت خواهد کرد و هر جایی کوتاهی ببیند به نفع مردم مطالبه گری کرده و سازمان ها نیز مکلف به اجرای وظایف خود خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: هوشمندسازی پلیس در سال ۱۴۰۳ شتاب خواهد گرفت و مجرمان تحت نظارت شدیدتری قرار می‌گیرند و چنانچه دست از پا خطا کنند با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس روبرو خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار