رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه بارشی از اوایل هفته آینده وارد استان شده و تا پایان هفته موجب بارش‌های متناوب باران می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴ 05 April 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهدی صابری افزود: رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش برف در نقاط مرتفع و تگرگ در نقاط مستعد استان نیز وجود دارد و لازم است شهروندان تدابیر لازم را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه روند کاهشی دما نیز برای استان از هفته آینده پیش بینی می شود، اظهار کرد: هوای آذربایجان غربی از روز جمعه قسمتی تا نیمه ابری، همراه با وزش باد گاهی شدید و با احتمال گردو خاک خواهد بود؛ در برخی نقاط نیز بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بارشی از استان گزارش نشده است و شهرستان خوی با ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و شهرستان تکاب با مثبت سه درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین شهر استان بود.

صابری از شهروندان و رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای کوهستانی استان به توصیه هواشناسی و هشدارهای صادر شده توجه لازم را داشته باشند و کوهنوردان نیز تا اطلاع ثانوی از کوهنوردی و تردد در نقاط مرتفع پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها توصیه می شود هم استانی ها از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار