منتخب مردم استان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت : مردم حوزه جنوب در حال حاضر با مشکل بیکاری جوانان، نواقص زیر ساخت‌های درمانی و راه‌های شریانی و مواصلاتی مواجه هستند که امیدوارم بر اساس یک برنامه ریزی مستدل در چهار سال آینده شاهد رفع این معضلات در سطح حوزه انتخابیه باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ 06 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله چراغی بیان داشت: حضور با شعور مردم در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مشارکت چشمگیر در انتخابات یازدهم اسفند و حضور کم سابقه در مراسم روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری است در پرونده افتخارات ملت ایران و به خصوص مردم مرز دار استان ایلام ثبت شده و مدیران و متولیان باید با کار و تلاش شبانه روزی قدردان این افتخارات باشند.

وی افزود : با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و عناصر متنفذ و مسئولیت پذیر، شاهد فصل همدلی و هم افزایی و تلاش و تقلای مضاعف برای عبور مو فقیت آمیز از میدان مشکلات و رسیدن به ساحل آرامش و عرصه برخورداری و توسعه متوازن در ابعاد مختلف باشیم.

چراغی ادامه داد : از هنگامی که به عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم تعیین شده ام بار سنگین امانت مردم را بر دوش خود به شدت احساس کرده و به طور شبانه روز در فکر و تلاشم تا با توکل بر خدای بزرگ مدیون و شرمنده مردم فداکار و حماسه آفرین حوزه جنوب نشوم.

وی مطرح کرد: شهادت مستشاران ارشد نظامی ایران در کنسولگری کشورمان در سوریه توسط رژیم جنایتکار اسرائیل و حمله تروریستی در شرق کشور فاقد ارزش و اعتبار نظامی است و نشانه ضعف و عصبانیت دشمنان قسم خورده ملت ایران است که به حول و قوه الهی و با تدبیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به زودی پاسخ لازم توسط نیروهای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن داده می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار