کد خبر: ۱۱۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ 14 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دادستان کل کشور امروز در مراسم معارفه رییس کل جدید دادگستری مازندران در ساری گفت:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان است.


حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد از مازندران به عنوان استان حساس بدلیل برخورداری از منابع طبیعی، دریا و تولید محصولات کشاورزی با اراضی ارزشمند نام برد و گفت: کشاورزان با منابع طبیعی مشکل دارند و برخی سودجویان به اراضی دست درازی می‌کنند و با تعییر کاربری غیر مجاز به تولید آسیب می‌زنند.

او از رییس کل جدید دادگستری استان و مسئولان استان خواست جلوی تغییر کاربری غیر مجاز را بگیرند تا تغییری در منابع طبیعی صورت نگیرد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: استاندار با انگیزه اشتغالزایی نگذارد محیط زیست تخریب شود.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: صدور مجوز با نمایندگان مجلس نیست که آنها دخالت می‌کنند. برای گرفتن رای در انتخابات، محیط زیست را تخریب نکنید. ما قطعا نخواهیم گذاشت تا مجوز غیر قانونی داده شود.
وی خاطر نشان کرد: در برخی استان‌ها به یک فرد مجوز ۳۰ شرکت داده می‌شود در حالی که تخصصی ندارد. نباید امکانات بی مورد به یک نفر داده شود و باید مدیریت شود.
دادستان کل کشور گفت:قضات دارند چه کاری انجام می‌دهند هدف قضات برخورد خصمانه و بلاگ مجرمان است. هدف اصلاح است که قضات باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با قدردانی از زحمات رییس کل سابق دادگستری استان، استفاده از افکار نو و تحولی را علت این جابجایی اعلام کرد و از پوریانی به عنوان مدیر پاک دست نام برد که امتحان خود را پس داده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار