کد خبر: ۱۱۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 22 October 2015


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، قبل از انتقال یک محموله 108 کیلویی حشیش به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی رصد اطلاعاتی از فعالیت باندهای توزیع موادمخدر، از انتقال یک محموله مواد مخدر حشیش از یکی از استان‌های جنوبی کشور به استان البرز مطلع شدند.

وی افزود: پس از محرز شدن موضوع برای ماموران، مبادی ورودی و خروجی استان توسط دو اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تحت کنترل درآمد که در پی دریافت اطلاعات تکمیلی مشخص شد محموله مورد نظر قبل از انتقال به البرز به تهران منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه قاچاقچیان مواد در شهر تهران اعزام و در بازرسی از آنجا مقدار 108 کیلوگرم حشیش با لفافه و 8 گرم شیشه کشف کردند.

کامرانی صالح گفت: در این رابطه 2 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید که در حمل مواد مخدر از آن استفاده می‌شد توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار