سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي"
کد خبر: ۱۱۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 29 April 2024

سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي" در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک گیلان اظهار‌داشت: مبارزه با پديده شوم زمين‌خواري و تخريب منابع طبيعي از اولويت‌هاي مجموعه انتظامي است و برخورد با مجرمان اين حوزه همواره در دستور كار پليس قرار دارد.
وي در ادامه با بيان اينکه پس از دريافت خبر تصرف اراضي ملي توسط فردي در يکي از روستاهاي بخش رحيم‌آباد، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهي به همراه كارشناس اداره منابع طبيعي به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم 8 هزار متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسيله بلوک و پرچين محصور کرده ‌است.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از معرفي متهم 44 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و با اشاره جمع‌آوري کليه آثار تجاوز و رفع تصرف اراضي مورد نظر با حكم قضائي، بيان‌داشت: کارشناسان ارزش تقريبي اين زمين‌ها را بيش از 50 ميليارد ريال برآورد کردند.
اين مقام انتظامي در پايان از عزم راسخ پليس در برخورد با پديده زمين‌خواري خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني از طريق سامانه 110 به پليس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار