همزمان با ۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم برگزار شد؛
با حضور میثم معافی مدیر کل و مهدی رحمن‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران و حجت‌الاسلام مهدی بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری، مراسم تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان حامی در (طرح ریحانه) که در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از فرزندان معنوی را بر عهده دارند در دبستان دخترانه آیتی ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ 01 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، با حضور میثم معافی مدیر کل و مهدی رحمن‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران و حجت‌الاسلام مهدی بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری، مراسم تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان حامی در (طرح ریحانه) که در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از فرزندان معنوی را بر عهده دارند در دبستان دخترانه آیتی ساری برگزار شد.

 

مراسم تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان حامی طرح اکرام در دبستان دخترانه آیتی ساری  

در این مراسم مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از موثرترین شبکه‌های ما در حوزه خِیر و احسان، شبکه معلمان، دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های آنان می‌باشد.

میثم معافی با بیان اینکه درصد بالایی از جمعیت کشور ما دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند گفت: جهت گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین آینده‌سازان جامعه (طرح ریحانه) از پاییز سال ۱۴۰۰ با همکاری اداره آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس توسط واحد اکرام ایتام شهرستان ساری اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش در استان فعال هستند افزود: در (طرح ریحانه) دانش‌آموزان مدرسه با مشورت والدین خود حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گرفته و ماهیانه مبلغی را به حساب آنان واریز می‌نماید.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به حمایت ۵۴۱۴ معلم و فرهنگی و ۱۹۰۲ دانش‌آموز در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: هدف کمیته امداد از اجرای این طرح فقط دریافت مساعدت نیست بلکه مشارکت دادن آینده سازان جامعه در کار خِیر و اثرات بسیار مثبت آن از نظر تربیتی و مسئولیت‌پذیری در بزرگسالی به همراه خواهد داشت می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود: در پایان این مراسم از معلمین و دانش‌آموز فعال در فرایند حامی‌یابی برای ایتام و محسنین شهرستان ساری در دبستان دخترانه آیتی تجلیل به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار