معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ساعت ۳ بامداد امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه انفجار مغازه و منزل مسکونی در خیابان قائم احمدآباد به مرکز فرماندهی اعلام شد که موج انفجار آن تا شعاع ۷۰ متر باعث تخریب منزل روبه‌رو وشیشه‌های ساختمان‌های اطراف شده بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ 11 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، آتشپاد دوم حسن نجمی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه انفجار مغازه و منزل مسکونی در خیابان قائم احمدآباد به مرکز فرماندهی اعلام شد که همکاران ایستگاه ۵۱ بلافاصله به محل اعزام شدند و اقدام به پاکسازی و ایمن‌سازی محل کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه به خاطر عدم حضور افراد در محل انفجار خوشبختانه مصدوم و محبوس نداشته است، عنوان کرد: موج انفجار تا شعاع ۷۰ متر باعث تخریب منزل روبه‌رو وشیشه‌های ساختمان‌های اطراف شده بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، نجمی در خصوص علت این انفجار تصریح کرد: احتمالا نشت گاز شهری و انفجار مغازه که در قسمت پشتی آن منزل مسکونی وجود داشته باعث این حادثه شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از ترک محل، حتما نسبت به بسته بودن شیرهای گاز و همچنین از سلامت شیلنگ‌ها و ایمن بودن بست‌ها مطمئن شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار